کد خبر : 106225
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403- 30: 10

اصناف گیلان مخالف بی بندو باری

اصناف گیلان مخالف بی بندو باری

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نشست توجیهی عفاف و حجاب گفت: تاریخچه اصناف مبین انقلابی بودن این نهاد مردمی است.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نشست توجیهی با اصناف استان با بیان اینکه اصناف همواره در روزهای سخت پای کار بوده‌اند، اظهار کرد: قطعاً سرانجام دسیسه دشمن در حوزه عفاف و حجاب با پایمردی بازاریان به مثابه عملیات وعده صادق خواهد شد.

وی مقوله امر به معروف و نهی از منکر را تکلیف کلیه کسب و کارها و آحاد مردم دانست و افزود: نوع فعالیت روسای اصناف و مدیران اتحادیه‌ها در مقوله عفاف و حجاب رصد خواهد شد و بدون اغماض اعمال منفعلانه متصدیان صنفی در این مقوله با اعمال ماده ۲۷ و ۱۷ قانون نظام صنفی مواجه خواهد شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن تحسین روحیه انقلابی اصناف گیلان در اغتشاشات سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: خواسته ما به عنوان نهاد ناظر سازمان‌های صنفی این است که با اعتقاد و دغدغه‌مندی مسئله عفاف و حجاب موردتوجه و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز گیلان با بیان اینکه اصناف سراسر استان مخالف بی‌بندوباری در حوزه عفاف و حجاب هستند، تصریح کرد: ۱۴۰ هزار فعال عرصه صنفی ملزم و مکلف به اجرای دقیق قانون در مقوله عفاف و حجاب بوده و قطعاً این نهاد برخاسته از مردم مقید به این فریضه الهی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار