کد خبر : 77097
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400- 55: 16

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

اعزام بیش از ۳۰۰ دانشجوی گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب برای برپایی اردوهای راهیان

اعزام بیش از ۳۰۰ دانشجوی گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب برای برپایی اردوهای راهیان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از اعزام دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: در گروه اول اعزام اعزام ۱۴۰، در گروه دوم ۱۰۰ و در گروه سوم که در تاریخ ۲۲ اسفند راهی راهیان نور خواهند شد ۱۵۰ دانشجو حضور دارد.

به گزارش گیلانستان، صادق رمضانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برپایی اردوهای راهیان نور یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان بسیج دانشجویی در دهه‌های گذشته بوده است، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه انسان سازی در حوزه‌های مختلف است لذا باید از این دانشگاه معذفت در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام کرد.

وی با اشاره به نقش برپایی اردوهای راهیان نور در مبارزه با جنگ شناختی استکبار گفت: استکبار همواره با ایجاد شبهه‌های مختلف به دنبال ایجاد یأس در جامعه است به این منظور مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری دانستند لذا می‌توان از ظرفیت راهیان نور و مناطق عملیاتی در اجرای درست جهاد تبیین بهره‌مند شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از اعزام دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و افزود: یکی از اهداف سازمان بسیج دانشجویی برپایی اردوهای راهیان نور به طور مداوم است و در همین خصوص تاکنون دو گروه از دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

رمضانی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش اعزام دانشجویان گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بیان کرد: در گروه اول اعزام اعزام ۱۴۰، در گروه دوم ۱۰۰ و در گروه سوم که در تاریخ ۲۲ اسفند راهی راهیان نور خواهند شد ۱۵۰ دانشجو حضور دارد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار