کد خبر : 12068
تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1396- 24: 16

انتقاد شدید امام جمعه رشت از تأیید افراد مسأله‌دار در انتخابات شوراهای گیلان

انتقاد شدید امام جمعه رشت از تأیید افراد مسأله‌دار در انتخابات شوراهای گیلان

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه افراد ناسالم حق ندارند در شورا ورود کنند، گفت: هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان افراد مسئله‌دار را تایید نکرده و خانواده شهدا را ناراحت نکنند و در تایید این افراد تجدید‌نظر کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به سفارش خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوا موجب دوری انسان از بدی‌ها و گناهان می‌شود.

وی با تبریک حلول ماه شعبان افزود: ماه رجب را  پشت سر گذاشتیم و در ماه شعبان و در آستانه ماه رمضان هستیم و پیامبر(ص) فرمود در این ماه هر کس مرا یاری کند گناهانش آمرزیده می‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پیامبر(ص) فرمود حسین از من است و من از حسینم، و این امر به معنای آن است که گسترش دین اسلام با ایثارگری امام حسین(ع) تحقق پیدا کرده و پاسداران ادامه‌دهنده راه امام حسین( ع) بوده و در دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام هستند، پاسداران در عرصه سازندگی کشور فعالیت می‌کنند و برای محرومان خانه می‌سازند.

وی به فرا رسیدن روز کارگر اشاره کرد و ادامه داد:  روز کارگر را در پیش داریم و خداوند از صدای قلم نویسندگان، چرخ نخ‌ریسی، سم اسب رزمندگان و کلنگ کارگران خوشش می‌آید.

قربانی درباره سالگرد رحلت آیت‌الله بهجت فومنی بیان کرد: آیت‌الله بهجت اسوه عرفان و خداشناسی بود و عرفان حقیقی داشت و عاشق خدا بود وکسانی که از این وادی بهره نگرفتند نمی‌دانند عشق به خدا چیست.

وی ۱۲ اردیبهشت را سالروز شهادت مغز متفکر اسلام آیت‌الله مرتضی مطهری ذکر کرد و گفت: مطهری معیار اندیشه اسلامی است و اگر علامه مطهری نبود انقلاب به پیروزی نمی‌رسید زیرا تفکر انقلابی را به نسل جوان القا کرد.

خطیب نماز جمعه رشت با اشاره اوضاع یمن، اظهار کرد: ۱۹ میلیون نفر مردم یمن در سختی بسر می‌برند و روزانه تعداد بسیاری از مردم این کشور از بین می‌روند، عربستان یمن را بمباران می‌کند و بندر حیاتی برای ارسال آذوقه به مردم یمن را بسته است.

وی در پایان با انتقاد شدید از تأیید افراد مسأله‌دار در انتخابات شوراهای گیلان گفت: هیأت‌های نظارت و اجرایی گیلان افراد مسأله‌دار و کسانی که دارای رفتار ناشایست هستند را کنار بگذارند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار