کد خبر : 103113
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402- 11: 20

فرماندار رشت:

انتخابات آگاهانه عاملی برای شکست توطئه های دشمنان است

انتخابات آگاهانه عاملی برای شکست توطئه های دشمنان است

فرماندار رشت با اشاره به نقش مهم یادگاران ایثار و شهادت در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات آگاهانه عاملی برای شکست توطئه های دشمنان است.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری عصر دوشنبه در نشست با جمعی از پاسداران بازنشسته و یادگاران ایثار و شهادت در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت به مناسبت ترور پنج تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه اظهار کرد: نقش بی بدیل پاسداران در جریان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دوران کنونی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران، مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان معزز و آزادگان گرانقدر است، افزود: جامعه ایثارگری نمونه بزرگ افتخار، شجاعت، فداکاری و یادگارهای دوران حماسه هستند که در سایه بصیرت و درایت موج بیداری در کشورهای اسلامی را گسترده‌تر می‌کنند.

 

عاشوری با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه برای فرماندهان در جنگ بود، تصریح کرد: در دوره کنونی و در این برهه از زمان و با در پیش بودن انتخابات نقش پاسداران در افزایش مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت است.

 

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات دفع کننده تهدیدهای دشمنان است، تصریح کرد: مشارکت پرشور در انتخابات، سبب نظم جدید جهانی و گامی در راه توسعه برداشته می‌شود.

 

عاشوری با بیان اینکه انتخابات آگاهانه عاملی برای شکست توطئه‌های دشمنان است، گفت: تبلیغات رسانه دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات پیش رو با حماسه حضور مردم قطعاً با شکست مواجه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار