کد خبر : 100329
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402- 39: 22

خطیب جمعه رشت تاکید کرد:

انسان بی‌تقوا به درد مدیریت نمی‌خورد/ عده‌ای با زد و بند سیاسی در انتصابات دخالت می‌کنند

انسان بی‌تقوا به درد مدیریت نمی‌خورد/ عده‌ای با زد و بند سیاسی در انتصابات دخالت می‌کنند

امام جمعه رشت گفت: شناسایی افرادی که با زد و بند سیاسی به دنبال عزل و نصب ها هستند در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با بیان اینکه اسلام به آحاد جامعه اسلامی و مسلمانان اهمیت داده است، اظهار کرد: مردم فلسطین از امت اسلامی هستند اما یزیدیان زمانه زندگی و آرامش را از آنان سلب کردند.

آیت‌الله فلاحتی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه امت اسلامی و پرستاران تبریک گفت و افزود: پرستاران شبانه روز در حال تلاش و خدمات رسانی به مردم هستند و در دوران کرونا نیز سختی‌های زیادی را متحمل شدند که باید به این قشر توجه ویژه شود.

 

وی با تبریک آغاز هفته بسیج و با بیان اینکه ما امروز خود را مدیون بسیج و بسیجیان می‌دانیم، ادامه داد: تعدادی از بسیجیان عزیز مدافع حرم و امنیت شدند و به شهادت رسیدند و ما امروز وارث این خون‌های عزیز و به‌ناحق ریخته شده هستیم.

 

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: دشمن تمام امکانات مادی و رسانه‌ای خود را به‌کار گرفته تا ملت ایران را از راه خود منحرف کنند اما کور خوانده‌اند و تمام نقشه‌های دشمن تاکنون نقش برآب شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به هدف قرار دادن بندر ایلات توسط گروه‌های مقاومت و اهمیت راهبردی این بندر برای رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: مقاومت عراق و حشد الشعبی در یک حرکت خوب، بندر ایلات را مورد هجوم و حملات موشکی خود قرار دادند که می‌تواند منجر به فلج شدن شاهراه اقتصادی رژیم غاصب صهیونیستی شود چراکه این رژیم بیش از ۹۰ درصد تجارت خود را از طریق بنادر پیگیری می‌کند و بندر ایلات برای آنان از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت حفظ آبروی افراد و در نظر گرفتن تقوای داوطلبان و دوری از مصالحه کاری عنوان کرد: انسان بی‌تقوا به درد مدیریت در جامعه اسلامی نمی‌خورد کسانی که اهل زد و بند سیاسی و دخالت در انتصابات و عزل و نصب‌ها هستند نیز شناسایی شوند.

 

امام جمعه رشت در پایان با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: همه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری رقم بخورد و در یک فضای صمیمی شاهد رقابت خوب باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار