کد خبر : 95771
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402- 13: 13

زینب سلیمانی:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است / لزوم الگوپذیری جوانان از مکتب حسینی

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است / لزوم الگوپذیری جوانان از مکتب حسینی

زینب سلیمانی با تاکید بر لزوم الگوپذیری جوانان از مکتب حسینی گفت: ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است.

به گزارش گیلانستان، زینب سلیمانی امروز دوشنبه در مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی در گلزار شهدای شهر شلمان، اظهار کرد: دشمن تمام تلاشش را در راستای کمرنگ سازی حضور مردم در مراسم ایام محرم و عزاداری حسینی به کار گرفت اما در این عرصه ناکام ماند.

 

وی با اشاره به نقش نهضت امام حسین (ع) و عاشورای حسینی در گسترش روحیه ایثار و شهادت در جامعه افزود: قیام عاشورا حادثه‌ای بزرگ و دردناک است که در طول تاریخ به الگویی برای آزادگان جهان تبدیل شده است.

 

فرزند سردار شهید سلیمانی با تاکید بر لزوم الگو پذیری جوانان جامعه اسلامی از مکتب حسینی تصریح کرد: شهدا با الگوگیری از مولایشان امام حسین (ع) برای پاسداری از ارزشهای اسلامی و آرمان‌های امام راحل و انقلاب ارزشمندترین سرمایه خود که همان جان عزیزشان بود را هدیه کردند.

 

سلیمانی با تاکید بر نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: توجه به مقوله ایثار و شهادت در جامعه از اهم واجبات است.

 

دختر شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی است، افزود: دشمن از مقاومت، پایداری و اتحاد جامعه اسلامی واهمه دارد.

 

وی با بیان اینکه فداکاری و از خودگذشتگی جوانان و شهدا بویژه شهدای مدافع حرم در جامعه بازخوانی شود، گفت: بازخوانی مفاهیم و رشادت‌های شهدا سبب می‌شود تا این مسیر الگویی برای نسل جدید در پاسداری از ارزشهای اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری قرار گیرد.

 

سلیمانی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن روحیه شهادت و ایثار در جامعه، اضافه کرد: شهدای مدافع حرم بیشترین سهم را در پاسداری از ارزشهای اسلام و الگو پذیری جوانان دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار