کد خبر : 60473
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399- 50: 17

مدیرعامل هلال احمر گیلان:

بالغ بر ۶۵۱ هزار نفر از خدمات ناظران سلامت گیلان بهره مند شدند

بالغ بر ۶۵۱ هزار نفر از خدمات ناظران سلامت گیلان بهره مند شدند

مدیرعامل هلال احمر گیلان از بهره مندی ۶۵۱ هزار و ۴۴ نفر از خدمات طرح ناظران سلامت از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی روز چهارشنبه افزود: از سوم آذر تاکنون ۳۴ هزار و ۲۳۹ واحد صنفی و اماکن عمومی در استان گیلان از خدمات طرح ناظران سلامت بهره بردند.

وی اظهار داشت: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی و سپاه قدس گیلان در شهرستان های مختلف در حال اجرا است و در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می شود.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران از رویکرد طرح ناظران سلامت است، خاطر نشان کرد: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در حال اجرا است.

غلامی با اشاره به چگونگی اجرای طرح ناظران سلامت و نحوه مشارکت جوانان، داوطلبان و امدادگران در این طرح اظهار داشت: تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید می کنند.

در اجرای این طرح تاکنون هزار و ۹۹۴ نفر از اعضای داوطلب مرد و ۲ هزار و ۱۶۸ نفر از داوطلبان زن جمعیت هلال احمر استان گیلان مشارکت و همکاری کردند ضمن اینکه سه هزار و ۴۱ تیم فعالیت دارند.

گیلان دومین استان درگیر بیماری کرونا بود و هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

هم اکنون رودسر، بندرانزلی، آستارا و تالش از شهرهای قرمز استان گیلان هستند.

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار