کد خبر : 90326
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402- 59: 22

استاندار گیلان:

 بانوان تمدن ساز و اثرگذار به جامعه معرفی شوند/ برخورد هوشمندانه و قانونی با مظاهر بی حجابی

 بانوان تمدن ساز و اثرگذار به جامعه معرفی شوند/ برخورد هوشمندانه و قانونی با مظاهر بی حجابی

استاندار گیلان با تاکید بر برخورد آگاهانه و هوشمندانه با پدیده بی حجابی گفت: بانوان تمدن ساز و اثرگذار به جامعه معرفی شوند.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی ظهر شنبه در نشست قرارگاه عفاف و حجاب، اظهار کرد: حضور زنان با پوشش‌های نامتعارف در خیابان‌ها برنامه از قبل طراحی شده بدخواهان نظام اسلامی است.

 

وی با تاکید بر برخورد آگاهانه و هوشمندانه با پدیده بی حجابی، افزود: فتنه بی حجابی با مدیریت، برنامه ریزی درست و تصمیم هوشمندانه خنثی شود.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بانوان تمدن ساز و اثرگذار به جامعه معرفی شوند، گفت: نهادها و دستگاه‌های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند.

 

عباسی با تاکید بر برخورد هوشمندانه با مظاهر بی حجابی در جامعه، اضافه کرد: باید با افرادی که با رفتار و پوشش نامناسب در جامعه ناهنجاری ایجاد می‌کنند برخورد قانونی شود.

 

وی با بیان اینکه عملکرد همه سازمان‌ها و نهادها در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت شئونات اسلامی بطور مستمر پایش و ارزیابی می‌شود، افزود: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تبلیغات اسلامی، رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما و دیگر دستگاه‌ها باید در حوزه فرهنگی جامعه تلاش کنند.

 

استاندار گیلان برنامه محوری را در حوزه عفاف و حجاب مهم ارزیابی کرد و گفت: دستگاه هاب متولی با برگزاری برنامه‌های خلاقانه فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، جشنواره‌های بومی و محلی، تولید پوشاک و برپایی نمایشگاه‌های مد و لباس متناسب با الگوهای اسلامی و تولید آثار فاخر هنری و رسانه‌ای فرهنگ ایرانی و اسلامی را گسترش دهند و بیشتر نظارت کنند.

 

عباسی با تاکید بر افزایش فعالیت مساجد در جذب جوانان و همراهی مردم و مسئولان را در برقراری آرامش و امنیت روانی در جامعه، اضافه کرد: برای برون رفت از جنگ فرهنگی دشمنان باید همه در کنار هم به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار