کد خبر : 98245
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402- 27: 19

خطیب جمعه رشت تاکید کرد:

برخی آقازاده‌ها بلای جان مردم و مدیران شده‌اند/ رفتار فرزندانتان را کنترل کنید

برخی آقازاده‌ها بلای جان مردم و مدیران شده‌اند/ رفتار فرزندانتان را کنترل کنید

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: مسئولان اگر نمی‌توانند فرزندانشان را کنترل کنند، از مسئولیت کناره‌گیری نمایند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت را به ملت ایران هدیه داد، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران نیز در سایه انقلاب اسلامی و جهاد مجاهدان و تلاشگران عرصه‌های دین و معنویت، قدری از آلام‌ها و آسیب‌های مختلف فاصله دارند به‌همین منظور ما قدردان نظام اسلامی هستیم.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به کنترل برخی آقازاده‌ها توسط مدیران، گفت: به همه مسئولان توصیه می‌کنم خود و فرزندانشان را کنترل کنند زیرا برخی آقازاده ها بلای جان مردم و مدیران شده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان تاکید کرد: مسئولان اگر نمی‌توانند فرزندانشان را کنترل کنند، از مسئولیت کناره‌گیری کرده و بدانند مردم بر اعمال و عملکرد مسئولان نظارت دارند.

 

امام‌جمعه رشت با اشاره به جنایات انجام‌شده توسط آمریکا در خاورمیانه به ویژه کشور افغانستان بیان کرد: امروز شبکه‌های معاند و خارجه فقط دروغ می‌گویند و زمانی‌که چیزی برای گفتن ندارند سعی دارند با اظهارات باطل، روابط بین مردم ایران و افغانستان را خدشه‌دار کنند که البته موفق نخواهند بود و مردم مسلمان افغانستان با ملت و دولت ایران برادرند و در کنار هم هستند.

 

وی با قدردانی از جوانان جهادی که برای رسیدگی و خدمات‌رسانی بیش از ۷۰ دندان پزشک به بیماران در مصلی رشت حضور یافتند، افزود: از همه پزشکان، پرستاران و کسانی‌که در این عرصه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

 

وی همچنین با ابراز خرسندی از برگزاری اجلاسیه پیر غلامان اهل بیت در گیلان بیان کرد: میزبانس اجلاسیه پیرغلامان حسینی افتخاری برای گیلان است و از تمام کسانی که برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار