کد خبر : 98383
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402- 15: 13

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان:

برنامه‌ریزی برای سوخت نیروگاه‌ها در روزهای سرد انجام شده است

برنامه‌ریزی برای سوخت نیروگاه‌ها در روزهای سرد انجام شده است

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: برنامه‌ریزی برای تامین سوخت نیروگاه‌ها در روزهای سرد و فصل زمستان انجام شده و پیگیری‌ها به صورت جدی و مستمر است.

به گزارش گیلانستان، بهمن داراب‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: اگر چه با تلاش و برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌شده روزهای گرم تابستان امسال را با موفقیت سپری کردیم اما این پایان کار نیست و کار و تلاش در این خصوص همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: با اجرای پروژه‌های مختلف، افزایش ظرفیت خطوط موجود، تعمیر و نگهداری خطوط، نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از برق و … در تلاش هستیم ایام سخت چه در تابستان و چه در زمستان را با موفقیت سپری شود.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه در صنعت برق زمان از دست‌رفته دست‌یافتنی نیست، گفت: در واقع در صنعت برق به دلیل حساسیت بالا و نقش کلیدی و حیاتی نعمت برق در زندگی امروزی  ارزش زمان از طلا هم بیشتر است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به ارزش زمان در صنعت برق بنابراین حتی یک لحظه هم نباید در این خصوص غفلت کنیم و باید با کار و تلاش مستمر و شبانه روزی، خانه‌های هموطنان عزیزمان و صنعت را روشن نگه داریم.

 

داراب‌زاده گفت: برنامه ریزی برای سوخت نیروگاه‌ها در روزهای سرد و فصل زمستان انجام شده و در جلسات شورای پایایی که با مدیران عامل نیروگاه‌های برق استان برگزار می‌شود و جلسات کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری شورای پدافند غیر عامل استان، موضوع تأمین سوخت نیروگاه‌ها به طور جد پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار