کد خبر : 101495
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402- 15: 12

معاون سیاسی استاندار گیلان:

برگزار کنندگان انتخابات پاسداران آرمان های تاریخی مردم این سرزمین هستند

برگزار کنندگان انتخابات پاسداران آرمان های تاریخی مردم این سرزمین هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برگزار کنندگان انتخابات را پاسداران آرمان های تاریخی مردم این سرزمین دانست و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات از آرمان هایی بود که به پشتوانه و برکت جمهوری اسلامی ایران محقق شد.

به گزارش گیلانستان، محمد جلائی روز دوشنبه در جلسه نشست اختصاصی فرمانداران استان گیلان ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری که در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد، گفت:حرف های پرغصه ای از انتخابات فرمایشی زمان شاه وجود دارد مانند آنکه مردم بسیاری شناختی از نمایندگان شهرهای خود نداشتند اما امروز تمام ارکان نظام به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آرای مردم انتخاب می شوند.

 

وی ادامه داد: تا زمان برگزاری انتخابات این دوره مجلس و خبرگان رهبری ۸۰ روز فرصت باقی است و می طلبد برای هماهنگی بیشتر و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری گام برداریم. این انتخابات مسائل مهمی به دنبال خواهد داشت و دوستان و دشمنان نظام مقدس در داخل و خارج به بررسی و واکاوی این مسائل خواهند پرداخت.

 

جلائی یکی از پدیده هایی که بعد از انقلاب به شکل جدی با همتی مضاعف دنبال شده را انتخابات دانست و افزود: طی هشت سال جنگ ویرانگری که به ملت ایران تحمیل شد بیش از هشت انتخابات بزرگ و ملی را برگزار شد و تحت هیچ شرایطی انتخابات تعطیل و یا به تعویق انداخته نشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: آنهایی در خارج از مرزها و در داخل مرزها با انصاف قلم زده و تحلیل می کنند ۲ امر را به عنوان آرمان های برگرفته از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک هدیه در نزد مردم ایران قبول دارند و آن آرمان ها استقلال و آزادی هستند که در اقصی نقاط کشور مشاهده می شود.

 

محمد پورخوش سعادت فرماندار بندرانزلی نیز با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات گفت: دشمن به دنبال ۲ قطبی کردن شرکت و عدم شرکت مردم در انتخابات است و این امر وظیفه فرمانداران و همه آنهایی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند سنگین تر می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار