کد خبر : 62675
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399- 15: 17

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

بهره گیری روحانیون از استعداد تبلیغی برای تبیین بیانیه گام دوم

بهره گیری روحانیون از استعداد تبلیغی برای تبیین بیانیه گام دوم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به وظیفه جامعه تبلیغی در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: باید از ذوق و استعداد تبلیغی برای تبیین بیانیه گام دوم بهره ببریم تا به تمدن سازی نوین برسیم.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر سه شنبه در همایش نشست نخبگانی بیانیه گام دوم تداوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی عمل به آیات قرآنی است، اظهار کرد: شالوده و باطن این جلسات تحقق همین آیات است.

وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب از پیدایش تا تداوم بی نظیر، ساماندهی سبک زندگی و در نظر گرفتن خدا در همه امور بود، افزود: در نظر گرفتن خدا در همه امور زمینه رشد و ارتقای جامعه همه امور را فراهم می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی آمد تا به همگان بگوید خداوند مایه رشد است، گفت: با انقلاب کشور به سمت آبادانی حرکت کرد و زمینه تمدن عظیم و خوبی فراهم شد که به برکت مجاهدت‌های امت اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل است.

وی همچنین اضافه کرد: علاوه بر در نظر گرفتن خداوند به عنوان مالکیت الهی باید تمدن و سبک زندگی الهی را ظهور دهیم یعنی باید بیانیه گام دوم انقلاب که ثمره هزینه پردازی یک امت است محقق شود.

حجت الاسلام مهدوی به تلاش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گان دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبری پیگیری سه موضوع خودسازی، جامعه پروری و تمدن سازی را در بیانیه دوم را مورد تأکید قرار داده است.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی و مغفول ماندن این بیانیه با این حجم از پژوهش را شایسته ندانست، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور ویژه‌ای است و وظیفه داریم در فضای اقتضائات و امواج روز به آن توجه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تأکید رهبری بر نقش جوانان در تحقق بیانیه دوم، اضافه کرد: در این بیانیه خطاب به ملت ایران و به ویژه جوانان باید در مسیر خودسازی، جامعه پروری و تمدن سازی حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه به عنوان جامعه تبلیغی باید در قبال بیانیه گام دوم ادای دین کنیم، ادامه داد: باید از ذوق و هنر و استعداد تبلیغی خود استفاده کنیم تا بیانیه گام دوم برای جامعه تبیین و تمدن سازی نوین محقق شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار