کد خبر : 101489
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402- 45: 11

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

شبکه تبلیغی صهیونیستی درصدد جلوگیری از فرزندآوری ایرانی ها است

شبکه تبلیغی صهیونیستی درصدد جلوگیری از فرزندآوری ایرانی ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: صهیونیست‌ ها با طرح ضد جمعیتی خود درصدد جلوگیری از فرزندآوری ایرانی‌ها است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح سه شنبه در نشست تبیینی «نقش بانوان فعال فرهنگی در جوانی جمعیت» که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها به دنبال افتراق و اختلاف به جای رشد اجتماعی و فرهنگی در مجالس روضه حضرت زهرا (س) هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) منشا یک نسل پاک روی زمین شدند که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز از نسل آن حضرت هستند، تصریح کرد: یکی از مراتب معنایی خیر کثیر تربیت فرزندان صالح به جامعه بشری است.

 

وی با بیان اینکه زن علاوه بر اینکه خود می‌تواند یک فرد مقدس بر روی زمین باشد می‌تواند اولیای الهی را نیز پرورش و تحویل جامعه دهد، افزود: اشک ریختن در ایام فاطمیه باید همراه با عبرت برای هر انسانی باشد.

 

مهدوی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها با طرح ضد جمعیتی خود درصدد جلوگیری از فرزند آوری ایرانی‌ها است، اضافه کرد: طبق گفته‌های متخصصان اقتصادی، کشور ایران ظرفیت جمعیت ۱۵۰ میلیون نفر را به شرط عدم سوءمدیریت دارا است.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های صهیونیستی از طرفی نگهداری سگ و گربه را در سبک زندگی تبلیغ و فرهنگ سازی می‌کنند، و از طرف دیگر فرزند آوری و تربیت نسل انسان را به سخره می‌گیرند، افزود: متأسفانه بخشی از جامعه به بهانه مشکلات اقتصادی قتل نفس (سقط جنین) انجام می‌دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: رفاه طلبی زندگی را برای عده‌ای سخت کرده و آن‌ها به واسطه بمباران تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای ظلم و قتل یک انسان به شکل سقط جنین مهیا و جهت دهی می‌شوند.

 

وی با اشاره اثر تربیت درست والدین بر روی فرزندان تصریح کرد: بسیاری از والدین به واسطه شفاعت فرزندان خود در روز قیامت به بهشت می‌روند.

 

مهدوی با بیان اینکه تعدادی از رسانه‌های داخلی از نظام اسلامی یارانه می‌گیرند اما به تبلیغ سبک زندگی ضد ایرانی و اسلامی از قبیل سگ پروری اقدام می‌کنند، گفت: تعظیم شعائر مجالس عزاداری حضرت زهرا (س) اصرار بر سبک زندگی فاطمی باید باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار