کد خبر : 103931
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402- 24: 17

آیت الله رمضانی در نشست خبری:

به رئیس جمهور پیشنهاد دادم در استان‌ها کمیته تخصصی انتصابات تشکیل شود/ ایام فتنه ۸۸ در آلمان جلوی شیطنت‌ها را گرفتیم

به رئیس جمهور پیشنهاد دادم در استان‌ها کمیته تخصصی انتصابات تشکیل شود/ ایام فتنه ۸۸ در آلمان جلوی شیطنت‌ها را گرفتیم

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان باید کارآمد، متخصص و مبتکر بوده و عملکرد خود را به مردم گزارش دهند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رضا رمضانی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه چندین بار به شخص آقای رئیس جمهور پیشنهاد دادم که کمیته تخصصی انتصابات در استان‌ها تشکیل شود، اظهار کرد: مسوولان باید کارآمد، متخصص و مبتکر بوده و عملکرد خود را به مردم گزارش دهند ولی این مهم بعضا در گیلان مشاهده نمی‌شود.

 

وی با گله‌مندی از حضور بیش از حد مدیران با حکم سرپرستی در گیلان گفت: حضور برخی از مدیران در منصب‌های مهم استانی و شهرستانی با حکم سرپرست بیش از حد معمول یک آفت بسیار بزرگ است که جامعه را دچار مشکل می‌کند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از مجموعه دولت در گیلان انتظار دارم بیش از گذشته به حل مشکلات کمک کرده و به مردم گزارش دهند، افزود: در ۲ و نیم سال گذشته دولت سیزدهم در گیلان اقدامات خوبی انجام داده که ثمرات آن بعدها مشخص می‌شود ولی انتظار دارم برخی معضلات استان باید به شکل فوری حل شود و این امر بدون انجام یک مطالبه درست و تخصصی محقق نخواهد شد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های انقلاب اسلامی افزایش سواد و اخلاق رسانه‌ ای در سطح جامعه است، گفت: عده‌ای محدود از اصحاب رسانه فقط دنبال مخاطب بوده و هیچ توجه‌ای به اخلاق رسانه نبوده و هر خبری را منتشر می‌کنند و این افراد به طور یقین اخلاق را مرتبط با رسانه نمی‌دانند.

 

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان در خصوص صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بسیار خوب عمل کرده است، بیان ‌کرد: شورای نگهبان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی فضا را برای حضور طیف‌های مختلف سیاستی و اجتماعی باز گذاشت که می‌تواند منجر به افزایش مشارکت شود‌ و در خصوص صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان بر اساس وظایف قانونی خود عمل کرده و اگر فردی را مورد تایید قرار نداده به طور یقین مواردی را مشاهده کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مواضع بنده در خصوص فتنه‌های مختلف کاملا مشخص و واضع بوده است، اظهار کرد: بنده ایام فتنه ۸۸ به واسطه شرایط کاری در کشور آلمان حضور داشتم و همانجا جلوی شیطنت‌هایی که از سوی جریان ضد انقلاب می‌خواست صورت بگیرد را گرفتیم و حتی به محض آنکه وارد ایران شدم پنج شب در مسجد آفخرای رشت موضع‌گیری تندی علیه فتنه و سران فتنه داشتم و آرشیو آن نیز در وبسایت دفتر موجود است.

 

آیت الله رمضانی در پایان ابراز نمود: همه ما زیر سایه ولایت فقیه و تابع مقام معظم رهبری هستیم و اطاعت از ایشان واجب شرعی و دینی است، لذا به افرادی که شبهاتی را علیه بنده مطرح می‌نمایند سفارش میکنم بیشتر تحقیق کنند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار