کد خبر : 69484
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400- 36: 17

بیمارستان دائمی پیشرفته ارتش برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در رشت راه اندازی شد

بیمارستان دائمی پیشرفته ارتش برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در رشت راه اندازی شد

بیمارستان دائمی پیشرفته ارتش با نام شهید سرلشکر موسی نامجو برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در رشت راه‌اندازی شد.

به گزارش گیلانستان، بیمارستان دائمی پیشرفته شهید سرلشکر موسی نامجو صبح امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و مسئولان استان گیلان به منظور خدمات‌رسانی به بیماران کرونا در محوطه بیمارستان پورسینای رشت افتتاح‌ شد.

با توجه به ورود ارتش برای کمک‌رسانی به نظام سلامت کشور، افزایش آمار مبتلایان به کرونا در گیلان و درخواست استاندار گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از فرمانده‌کل ارتش و نیروی زمینی ارتش، احداث بیمارستان تنفسی دائمی اضطراری در محوطه بیمارستان پورسینا رشت در دستور کار قرار گرفت.

این بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دارای امکانات پزشکی از جمله اکسیژن‌ساز، مانیتورینگ و سایر امکانات بیمارستانی است و همچنین بیش از ۱۰۰ هزار تجهیزات ماسک و دستکش خریداری شده است که در اختیار علوم پزشکی گیلان قرار می‌گیرد.

همچنین اقدامات متعدد محرومیت‌زدایی توسط ارتش جمهوری اسلامی از جمله آبرسانی به روستاهای محروم، احداث پل در روستاهای محروم شهرستان فومن گیلان، تجهیز و بازسازی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن، پروژه‌های عام‌المنفعه و سایر عملیات‌ها همچون دیگر استان‌های کشور در حال انجام است.

با توجه به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نظام سلامت کشور، احداث بیمارستان‌های صحرایی در سراسر کشور برای‌ کاهش بحران در دستور کار قرار گرفت.

لازم‌‌ به ذکر است تاکنون ۲۸ بیمارستان از سوی نیروی زمینی محوری ارتش با بیش از ۱۲ هزار نیروی پزشکی و کادر درمانی در سراسر کشور فعالیت کرده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار