کد خبر : 102491
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402- 09: 1

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان:

بی طرفی و رعایت انصاف وظیفه همه فعالان عرصه انتخابات است

بی طرفی و رعایت انصاف وظیفه همه فعالان عرصه انتخابات است

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان ، تبیین مزیت‌های حضور حد اکثری در انتخابات و تهدیدهای مشارکت کمرنگ در این رویداد بزرگ ملی را با اهمیت خواند

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، سیدهاشم حسینی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با حضور اعضای این کمیته در شهرستان های استان برگزار شد ، با گرامیداشت روز زن و مقام مادر ، حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و گفت: عاملان این جنایت ددمنشانه ، بار دیگر چهره پلید خود را به مردم ایران اسلامی نشان دادند و دشمنی با مکتب سلیمانی را با چنین فاجعه ای به تصویر کشیدند.

وی اتحاد ، همبستگی و دفاع از کیان ایران اسلامی را وظیفه همگانی در مسیر مقابله با دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز دشمن با تمام قوا تلاش می کند تا با انگاره‌سازی غلط به مردم ایران و جهان القا کند که به واسطه کمبودها و دغدغه های عمومی ، ایرانیان در انتخابات شرکت نخواهند داشت.

حسینی با اشاره به تکلیف گرایی و میهن دوستی ملت شریف ایران ، هشیاری مردم نسبت به جوسازی‌ها و فضاسازی‌های بی‌اساس دشمنان داخلی و خارجی را ضروری خواند و افزود: هویت فرهنگی ، انسجام اجتماعی و اقتدار ملی امروز در مساله انتخابات و مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ جلوه گری می کند.

وی تصریح کرد: تبیین اهمیت حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور وظیفه همه افراد آگاه و بیدار جامعه است ، از اینرو باید درک اهمیت مشارکت را در میان آحاد جامعه ارتقا بخشید.

حسینی به وظایف تخصصی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اشاره و بیان کرد: باید اعضای این ستاد با دقت و همت بالا نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند ، چرا که اطلاع رسانی از جزییات برگزاری انتخابات حق مسلم مردم است و افزایش آگاهی و اعتماد عمومی را در پی دارد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان ، تبیین مزیت‌های حضور حداکثری در انتخابات و تهدیدهای مشارکت کمرنگ در این رویداد بزرگ ملی را با اهمیت خواند و بر لزوم استفاده اثربخش از ابزارهای نوین اطلاع رسانی در مسیر برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو تاکید کرد.

وی بی طرفی و رعایت انصاف را وظیفه همه فعالان عرصه انتخابات به ویژه اعضای کمیته اطلاع رسانی دانست که با افکار و آگاهی بخشی به آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: استفاده از توان رسانه با هدف اطلاع رسانی هوشمندانه و تبیین جهادگرانه برای ایجاد فضایی پر شور و امیدبخش در انتخابات باید با جدیت دنبال شود .

سیدجواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان نیز در این نشست با ابراز تاسف از حادثه تروریستی کرمان ،اظهار کرد: این حادثه نشان داد که دشمن همواره در تلاش است تا موجبات نگرانی مردم و بر هم زدن آرامش عمومی را فراهم کند.

وی برگزاری انتخابات و حضور پررنگ مردم در این رویداد سرنوشت ساز را از موضوعات مورد توجه دشمنان خواند و گفت: باید با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان ثابت کنیم که سرسختانه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران و پاسداری از ارزش های آن اتحاد و انسجام داریم.

شفیعی ثابت به فرهنگ بالای گیلانیان و هشیاری و آگاهی آن در همه ادوار اشاره کرد و افزود: مردم این دیار از دیرباز تاکنون در همه صحنه های سرنوشت ساز پیشگام و استوار بوده و هستند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در استان و تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ، تصریح کرد: امنیت انتخابات و سهولت دسترسی مردم به شعب اخذ رای با دقت بالایی مورد توجه ستاد انتخابات استان است.

وی با تبیین قوانین و مقررات انتخاباتی برای اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ، عدالت محوری و پرهیز از هرگونه اقدام جانب دارانه را ضروری برشمرد.

ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به همراه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار