کد خبر : 46935
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398- 57: 10

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:

تأکید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی در جامعه

تأکید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی در جامعه

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اذعان به اینکه در کشور یک مکتب به نام مکتب سردار سلیمانی درست‌شده است، گفت: شهید سلیمانی صلاح مردم و انقلاب را در نظر می‌گرفت به همین دلیل باید این مکتب را در جامعه رواج داد.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی امشب در مراسم انس با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سردار سلیمانی در مزار شهدا این شهرستان با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام و جمهوری اسلامی جان خود را دادند، اظهار کرد: استکبار در اوایل انقلاب از همه امکانات خود برای نابودی این نظام به کاربردند ولی جوانان آن دوران و مردم با حضور خود در جبهه‌های جنگ اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را ندادند.

وی، شهید سلیمانی را شاگرد مکتب امام معرفی کرد و گفت: سردار سلیمانی با شهادت خود حماسه‌ای آفرید که در دنیا بی‌سابقه بود به‌طوری‌که در تشییع‌جنازه این شهید هفت میلیون نفر شرکت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با اذعان به اینکه سردار سلیمانی تمام عمر خود صرف جهاد درراه خدا کرد، تصریح کرد: این شهید بزرگوار از سال ۵۹ در جبهه‌های جنگ حضورداشته و در مهم‌ترین عملیات‌های ایران در دوران دفاع مقدس شرکت کرد و این جهاد را تا هنگام شهادت خود حفظ کرد.

شیرازی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی افزود: عاشق ولی‌فقیه بودن، اعتقاد به مکتب امام راحل (ره)، تلاش برای رسیدن انقلاب به آرمان‌های خود، توجه ویژه به فرزندان شهدا، اخلاص درراه خدا و احترام به شهدا از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سلیمانی بوده است.

وی تأثیر شهادت سردار سلیمانی در اتحاد میان ملت‌های مسلمان را بسیار مهم عنوان کرد و‌ گفت: ایشان با شهادت خود باعث وحدت بی‌سابقه‌ای میان ملت‌های منطقه و نیروهای مقاومت شد به‌طوری تمام این کشورها خواستار جدایی آمریکا از منطقه هستند‌.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی برای خانواده شهدا بسیار ارزش قائل بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از جلسات تا ساعت هشت شب طول کشیده و ادامه جلسه به فردا صبح موکول شد ولی این شهید بعدازاین جلسه به دیدار یکی از خانواده‌های شهدا در اصفهان رفت که این امر نشان‌دهنده ارزش بسیار سردار سلیمانی به خانواده شهدا است.

شیرازی با تأکید بر دقیق بودن سردار سلیمانی برای درست اجرایی شدن برنامه‌های خود بیان کرد: وقتی جلسه‌ای تمام می‌شد ایشان فوراً جلسات بعدی را آغاز می‌کردند زیرا هدف سردار سلیمانی رسیدن انقلاب به آرمان خود بوده و برای انجام این کار نیاز به یک برنامه دقیق بود.

وی با اذعان به اینکه در کشور مکتب جدیدی به نام مکتب سردار سلیمانی ایجادشده است، تصریح کرد: کار خالصانه برای خدا، دشمن را ذلیل کرده و دشمن را به ذلت می‌کشاند و اگر مسؤولان به این امر توجه کنند تمامی مشکلات حل می‌شود زیرا ایشان صلاح مردم و انقلاب را در نظر می‌گرفت به همین دلیل باید این مکتب را در جامعه رواج داد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به‌اشتباه استراتژیک آمریکا از شهادت سردار سلیمانی افزود: رژیم تروریست آمریکا تصور می‌کرد با شهادت این سردار رشید اسلام می‌تواند به‌راحتی نظام ما را تضعیف کند ولی باید بداند این کشور هزاران سردار سلیمانی داشته و با شهادت ایشان دچار اشتباه بزرگی شد.

شیرازی لازمه حفظ استقلال انقلاب اسلامی را توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) دانست و گفت: امام راحل با پیروزی خود در انقلاب اسلامی تمام معادلات خاورمیانه را به هم زده و به‌تمامی ملت‌های آزادی‌خواه راه مبارزه با استکبار را نشان داد به همین دلیل باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار