کد خبر : 102854
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402- 18: 16

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

تبیین برای مردم تاکید مکتب توحیدی برای امت تمدن ساز است

تبیین برای مردم تاکید مکتب توحیدی برای امت تمدن ساز است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه توجه اهل ایمان به حضور در جنگ روایت‌ها و رسانه‌ها است، گفت: تبیین برای مردم تاکید مکتب توحیدی برای امت تمدن ساز است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح سه شنبه در نشست رسالت زینبی در جنگ روایت‌ها که با حضور بانوان فرهنگی و رسانه‌ای گیلان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه و روایتگری به عنوان یکی از موضوعاتی است که جبهه حق برای خنثی سازی توطئه‌های شوم دشمن همچون حضرت زینب (س) در پیش بگیرد.

 

وی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا افزود: امت صاحب رسالت و امت تمدن ساز در عرصه روایت حقیقت، پیشتاز خواهد بود تا خنثی ساز توطئه‌های رسانه‌ای دشمن باشد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه توجه اهل ایمان به حضور در جنگ روایت‌ها و رسانه‌ها است، افزود: جهاد تبیین فوری ضروری و قطعی است و این ضرورت در قالب «تبیین برای مردم» در قرآن تاکید شده است.

 

مهدوی با بیان اینکه حضرت زینب (س) در جنگ روایت‌ها، یزید را مستاصل کرده و حقیقت واقعه کربلا را در تاریخ ثبت کرد، گفت: امروز دشمن در جنگ نظامی شکست خورده‌اند و اگر زینب‌های امروز جامعه فعالیت کنند به اندازه جنگ سخت می‌توان دشمن را به ستوه بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار