کد خبر : 103468
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402- 43: 18

مدیرعامل هلال احمر گیلان:

تخفیف ۲۰ درصدی مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر گیلان در دهه فجر

تخفیف ۲۰ درصدی مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر گیلان در دهه فجر

مدیرعامل هلال احمر گیلان، از تخفیف ۲۰ درصدی مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش گیلانستان، هادی سلیمی امروز، ۱۱ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، از ارائه خدمات درمانی ویژه در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: درمانگاه صلح رشت و مرکز توانبخشی رودسر آماده ارائه خدمات درمانی و توانبخشی با ۲۰ درصد تخفیف همزمان با ۱۷ بهمن ماه به بیماران و توانخواهان هستند.

 

وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر در راستای ارتقاء سلامت عمومی درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر، خدمات ویزیت عمومی و پرستاری و مرکز توانبخشی رودسر خدمات توانبخشی را با ۲۰ درصد تخفیف به مراجعین ارائه می‌کند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: این درمانگاه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ عصر آماده ویزیت بیماران به صورت عمومی و خدمات پرستاری و تزریقات است.

 

نهضت قنبرزاده، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز، عنوان کرد: مرکز توانبخشی رودسر با تجهیزات به روز و پیشرفته و کارشناسان خبره خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی را همه روزه به توانخواهان ارائه می‌دهد که در روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ماه مددجویان می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف خدمات بهره مند شوند.

 

وی اضافه کرد: درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر واقع در فاز دو رشت، بالاتر از میدان سرگل، بلوار شهید محمد کوچکی نژاد، نبش گلریزان ۷ و مرکز توانبخشی رودسر واقع در میدان شهرداری، خیابان فرهنگ، کوچه فرهنگ یک آماده ارائه خدمات به هم استانی‌هاست.

 

به گزارش ایسنا، متقاضیان می‌توانند جهت رزرو با شماره ۳۲۵۵۵۷۱۳ درمانگاه صلح رشت و ۴۲۶۲۲۸۶۶ با مرکز توانبخشی رودسر تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار