کد خبر : 50514
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399- 15: 17

نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

تسویه حساب با ۱۰۰۰ نفر از کارگران سد شفارود

تسویه حساب با ۱۰۰۰ نفر از کارگران سد شفارود

نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فراخوانده شدن بالغ‌بر یک هزار نفر از کارگران پروژه سد شفارود به جهت تسویه‌حساب خبر داد و گفت: از مسئولان عالی نظام به جهت رفع دغدغه‌های مردم و مسئولان درخواست پیگیری شده است.

به گزارش گیلانستان حسن محمد یاری امروز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه سد شفارود، اظهار کرد: این پروژه در سال ۸۷ از محل اعتبارات فاینانس عملیاتی شد و تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه پروژه سد شفارود متأسفانه به دلایل مختلف ازجمله سوء مدیریت و به بهانه عدم تأمین اعتبار در ماه‌های اخیر با رکود و توقف مواجه شده، افزود: در جریان توقف پروژه سد شفارود اخیراً بالغ‌بر یک هزار نفر از کارگران شاغل در آن جهت تسویه‌حساب فراخوان شده‌اند.

نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش‌های ایجادشده در پس تعطیلی پروژه سد شفارود، گفت: با تعطیلی و توقف پروژه سد شفارود ضمن تعطیلی مهم‌ترین پروژه آب‌رسانی غرب گیلان که شاهرگ حیاتی کشاورزان منطقه است، زندگی کارگران شاغل در آن پروژه به مخاطره انداخته‌شده است.

محمدیاری با بیان اینکه موضوع توقف در عملیات اجرای سد شفارود به اطلاع رئیس‌جمهور، رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه رسیده، تصریح کرد: علیرغم سیاست‌های اعلام‌شده از سوی دولت مبنی بر ایجاد اشتغال و عدم تعطیلی مشاغل فعال به نظر می‌رسد، گزارش توقف و رکود پروژه سد شفارود به مسؤولان عالی کشور تاکنون نرسیده باشد و یا مسؤولان و مدیران استان نسبت به این موضوع بی‌تدبیر و بی‌توجه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه توقف در اجرای پروژه سد شفارود وضعیت سیاسی، اقتصادی و امنیتی منطقه را تحت شعاع قرار داده، گفت: مسؤولان ملی لازم است برای رسیدگی به موضوع هیئتی را به منطقه اعزام کنند تا دغدغه ما و مردم برطرف شود و علاوه بر آن این اقدام موجب می‌شود حقایق زیادی مبنی بر عدم استفاده بهینه از اعتبارات و منابع اختصاص‌یافته به پروژه روشن شود.

نماینده منتخب مردم طوالش بزرگ در مجلس یازدهم با تأکید بر پیگیری‌های مستمر خود تا حصول نتیجه، افزود: اطمینان دارم نظام اسلامی حافظ منافع مردم بوده و این‌جانب به‌عنوان منتخب مردم تا حصول نتیجه پیگیری موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار