کد خبر : 14441
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396- 44: 18

تشییع پیکر مطهر شهید عشوری در رشت + گزارش تصویری

تشییع پیکر مطهر شهید عشوری در رشت + گزارش تصویری

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت حسن عشروی با حضور حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، پیکر پاک و مطهر شهید عشوری، نخستین شهید وزارت اطلاعات صبح امروز(۲۷ خرداد) با حضور وزیر اطلاعات، مسئولان کشوری، مسئولان استانی، خانواده معزز شهدا و مردم مومن و ولایی استان گیلان در رشت تشییع شد.

مردم با سردادن شعارهایی چون « یا حسین یا حسین یابن الحیدر» پیکر مطهر این شهید را از مقر سپاه رشت در پل عراق به سمت میدان فرهنگ تشییع کردند.

شهید حسن عشوری اهل شهرستان رودسر استان گیلان و از سربازان گمنام امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) روز چهارشنبه (۲۴ خرداد) در درگیری با تروریست‌های گروهک تکفیری موسوم به انصارالفرقان در چابهار سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسید. این تیم تروریستی قصد داشت در بعضی از مناطق اقدامات تروریستی و انتحاری انجام دهد که با اقدام به موقع و شناسایی دقیق توسط سربازان گمنام امام زمان کشف و منهدم شد.

پیکر شهید عشوری روز گذشته بعد از اقامه نماز جمعه در زاهدان تشییع شد و سپس به استان گیلان انتقال یافت و مراسم وداع با این شهید شب گذشته با حضور گسترده مردم در گلزار شهدای رشت برگزار شد. پیکر مطهر شهید عشوری بعد از تشییع در رشت به زادگاهش در رودسر انتقال یافته و ساعت ۱۵ از سپاه ناحیه رودسر به سمت امامزادگان ماچیان تشییع و تدفین شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار