کد خبر : 75737
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400- 34: 16

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

تعداد مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان به ۴۰۲ نفر رسید

تعداد مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان به ۴۰۲ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پذیرش ۸۲ بیمار جدید کرونایی در استان، گفت: مجموع بیماران بستری گیلان به ۴۰۲ نفر رسید.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموع بیماران بستری کرونایی در گیلان در حال افزایش است، اظهار کرد: در مقایسه با روز گذشته ۷۲ نفر به مجموع بیماران اضافه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۸۲ بیمار جدید پذیرش شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه ۵۱ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: در مجموع هم حال ۵۳ بیمار کرونایی در گیلان وخیم است.

وی تأکید کرد: رعایت شیوه نامه بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در دورهمی ها و تجمعات در کنار توجه به واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم تنها راهکارهای جلوگیری از ابتلاء به کرونا است.

مهرابیان با اشاره به فعالیت ۴۵۷ مرکز واکسیناسیون در استان گیلان، تصریح کرد: امروز واکسن‌های سینوفارم، آسترازنکا، اسپوتنیک، برکت، اسپایکوژن و پاستوکووک در مراکز واکسیناسیون موجود است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار