کد خبر : 66108
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400- 42: 12

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

تعریض محور سراوان به امامزاده هاشم آغاز شد

تعریض محور سراوان به امامزاده هاشم آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور سراوان به سمت امام‌زاده هاشم خبر داد و گفت: این پروژه بااعتبار۴۶۰ میلیارد ریال در دستور کار این اداره کل قرارگرفته است.

به گزارش گیلانستان، فریبرز مرادی امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرای تعریض محور سراوان امام‌زاده هاشم رشت، با اشاره به حائز اهمیت بودن تعریض این پروژه، اظهار کرد: فاز نخست عملیات اجرایی تعریض محور سراوان به سمت امام‌زاده هاشم با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و روان‌سازی ترافیک بااعتباری بالغ‌بر۴۶۰ میلیارد ریال آغاز گردید.

وی طول اجرای  پروژه تعریض سراوان به امام‌زاده هاشم را ۱۳ کیلومتر اعلام کرد و افزود: با اتمام آن ، عملیات اجرایی فاز دوم در مسیر بلعکس نیز از محور امام‌زاده هاشم به سمت سراوان شروع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه گیلان دارای ۶۸کیلومتر آزادراه، و ۴۸۶کیلومتر بزرگراه است، گفت: ۳۰۱کیلومتر راه اصلی، ۱۰۵۵ کیلومتر راه فرعی و ۹۲۵۵کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارد.

مرادی با بیان اینکه گیلان از استان‌های مهم در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است، تصریح کرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان همه‌ساله خدمات شایانی را در بخش‌های مختلف به کاربران جاده‌ای ارائه می‌کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار