کد خبر : 58821
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399- 39: 16

رئیس سازمان صمت گیلان:

توزیع اقلام ضروری از هفته آینده در فروشگاه‌های بزرگ

توزیع اقلام ضروری از هفته آینده در فروشگاه‌های بزرگ

به گفته رئیس سازمان صمت گیلان برای رفع نیازهای ضروری بازار گیلان از هفته آینده ۶۴۰ تن روغن خوراکی، ۳۵۰ تن مرغ به قیمت مصوب ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان در استان توزیع شود.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع ۶۴۰ تن روغن خوراکی و ۳۵۰ تن مرغ به قیمت مصوب ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان در استان اظهار کرد: در کارگروه تنظیم بازار تصمیماتی برای تأمین کالاهای موردنیاز مردم گیلان گرفتیم، به‌ویژه کالاهایی که این روزها با کمبود و گرانی آن‌ها مواجه بودیم.

وی با اشاره به مشکلات تهیه گوشت مرغ برای مردم گفت: باوجود همه این موارد قیمت مرغ در گیلان نسبت به سایر مناطق کمتر بود اما در کارگروه تنظیم بازار تصمیماتی مبنی بر تثبیت و تأمین مرغ برای مردم استان گرفتیم همچنین درباره تهیه روغن موردنیاز خانوارهای گیلانی نیز با کمبود در هفته‌های آینده مواجه نخواهیم بود.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌های روغن و بسته‌بندی، افزود: مشکلاتی در سراسر کشور داشتیم، در گیلان نیز دو کارخانه تصفیه و بسته‌بندی روغن‌داریم که در این کارخانه‌ها بازرس مقیم برای نظارت مستقر کردیم و آمار میزان روغن را نظارت می‌کنیم و در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌دهیم.

دلق‌پوش با اشاره به توزیع مرغ و روغن در سراسر شهرستان‌های گیلان به‌ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیان کرد: منابعی را از طریق مرکز و فروشگاه‌های تهران تهیه خواهند کرد و سهمیه‌هایی را در اختیار فروشگاه‌های بزرگ از گیلان قرار خواهیم داد و اطلاع‌رسانی نیز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم به همه شبکه‌های توزیع در سراسر استان این مقدار توزیع می‌شود تا به حالت عادی برگردیم، گفت: ما کمبود واقعی این اقلام را نداریم بلکه ایجاد جو روانی نیز به این اتفاق دامن زد، در کنار تأمین اقلام تشدید نظارت و بازرسی را خواهیم داشت و با هرگونه احتکار و گران‌فروشی نیز به‌شدت مقابله می‌کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار