کد خبر : 91457
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402- 32: 11

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

توقیف بیش از ۲۸ تن مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در رودبار

توقیف بیش از ۲۸ تن مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در رودبار

فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف و کشف بیش از ۲۸ تن مرغ زنده فاقد مجوز حمل در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزاله ملکی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه حمل دام و طیور باید با مجوزهای لازم انجام شود، افزود: با دریافت خبری مبنی به انتقال مرغ فاقد مجوز به خارج از استان گیلان با ۸ دستگاه کامیونت موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

سردار ملکی ادامه داد: با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس صحت موضوع محرز و مشخص شد این خودروها در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رودبار در حال تردد هستند.

 

فرمانده انتظامی گیلان از کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی رودبار توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از کامیونت‌ها، ۲۸ تن و ۶۹۵ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

 

وی با بیان اینکه رانندگان به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی تحویل داده شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۲۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سردار ملکی اضافه کرد: کنترل محورهای مواصلاتی استان گیلان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار