کد خبر : 103600
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402- 12: 15

رییس پلیس امنیت اقتصادی گیلان خبر داد؛

توقیف خودروی شوتی با بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در رودبار

توقیف خودروی شوتی با بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در رودبار

رییس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از توقیف ۲ دستگاه خودرو سمند شوتی و کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از آن‌ها در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمد خوش‌خلقت مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته از تردد ۲ دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی حامل کالای قاچاق در محور شمال به جنوب مطلع شده و خودرو مورد نظر را در شهرستان رودبار متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۶۰۵ عدد مواد شوینده خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک و قاچاق کشف شد.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان به معرفی متهمان ۴۵ و ۴۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان‌داشت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۳ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال است.

 

این مقام انتظامی در پایان گفت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی در کشور است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار