کد خبر : 102861
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402- 23: 16

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا:

تکذیب ماجرای به کما رفتن یک جوان در آرامستان آستارا

تکذیب ماجرای به کما رفتن یک جوان در آرامستان آستارا

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: انتقال پسر جوان آستارایی با اورژانس به بیمارستان بر اثر یخ زدگی در آرامستان و به کما رفتن وی صحت ندارد و هیچ شخصی با این شرایط به بیمارستان آستارا مراجعه نکرده است.

به گزارش گیلانستان، دکتر سید حسین احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه به کما رفتن جوانی به علت خوابیدن در آرامستان آستارا و یخ زدگی و انتقال وی توسط اورژانس به بیمارستان آستارا صحت ندارد و کاملاً اشتباه است اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی و رسانه های داخلی و خارجی شاهد انتشار این خبر نادرست بودیم و بهتر است رسانه ها در رابطه با انتشار اخبار پیگیری های لازم را داشته باشند و از منابع رسمی استعلام صحت خبر را جویا شوند.

 

وی افزود: پس از بررسی گزارشات، لیست مراجعان و اعزامی‌های اورژانس موردی با مشخصات ذکر شده یافت نشد و در تاریخ فوق هیچ فردی در بخش آی سی یو بیمارستان شهید دکتر بهشتی شهرستان مرزی بندر آستارا به علت کما بستری نشده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا ادامه داد: در مجموع خبر منتشر شده انتقال فرد مذکور توسط عوامل اورژانس به بیمارستان صحت نداشته و هیچ گونه مصاحبه‌ای در این رابطه با هیچ خبرگزاری انجام نشده است و از رسانه‌های مختلف درخواست می‌کنیم تا از بازنشر این خبر خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار