کد خبر : 59090
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399- 57: 16

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

تکمیل یادمان شهدای گمنام پارک ملت رشت توسط بسیج سازندگی

تکمیل یادمان شهدای گمنام پارک ملت رشت توسط بسیج سازندگی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اذعان به اینکه ساخت یادمان شهدای گمنام در دونقطه رشت در دست پیگیری است، گفت: بسیج سازندگی سپاه قدس ساخت یادمان شهدای گمنام در مسکن مهر و پارک ملت رشت را برعهده‌گرفته و کلنگ آن در مسکن مهر زده‌شده است.

به گزارش گیلانستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در جلسه شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با بیان دوران دفاع مقدس یک دانشگاه معرفت آموزی در جمهوری است، اظهار کرد: بنابر تصمیمات اتخاذشده مقرر شد در طول سال از یک‌میلیون رزمنده تقدیر شود که این امر نشان‌دهنده عزم جدی دستگاه به ورود به عرصه دفاع مقدس است.

حسین مصطفی پور با اشاره به آخرین وضعیت یادمان‌های شهدای دفاع مقدس در استان گیلان گفت: در ۵۰ نقطه استان گیلان ۱۳۱ شهید گمنام به خاک آرامیده شده که خوشبختانه در ۳۷ نقطه یادمان‌های خوبی ساخته‌شده است‌.

وی با تأکید بر تسریع روند ساخت یادمان‌های شهدای گمنام در برخی نقاط استان گیلان افزود: در ۱۳ نقطه ساخت یادمان در دست پیگیری بوده، در ۶ نقطه استان گیلان یادمان شهدا در دست‌ساخت و در هفت نقطه استان هم یادمان‌های شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی طراحی‌شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اذعان به اینکه ساخت یادمان شهدای گمنام در دونقطه رشت در دست پیگیری است، تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه قدس ساخت یادمان شهدای گمنام در مسکن مهر و پارک ملت رشت را برعهده‌گرفته حتی کلنگ آن در مسکن مهر زده‌شده است.

مصطفی پور با گله‌مندی از عدم پیگیری برخی از ادارات کل در ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس بیان کرد: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته ولی تلاش و عزم جدی برای حل مشکل زمین و اتمام باغ‌موزه دفاع مقدس توسط اداره کل راه و کل و شهرسازی وجود ندارد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار