کد خبر : 101659
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402- 16: 1

آیت الله رمضانی در کوچصفهان:

ثروت نماینده مجلس از ابتدا تا انتهای نمایندگی باید یکی باشد

ثروت نماینده مجلس از ابتدا تا انتهای نمایندگی باید یکی باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: میزان ثروت یک نماینده از ابتدا تا انتهای دوره نمایندگی باید به همان مقدار باشد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله «رضا رمضانی» در مراسم یادواره ۱۴ شهید روستای کنارسر بزرگ کوچصفهان که در مسجدالنبی (ص) این روستا برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا مسئولیت‌پذیری را در مکتب فاطمی آموختند.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که حضرت زهرا (س) به ما آموخته درس مسئولیت‌پذیری است، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در زمان حیات، چند نوع مسئولیت‌پذیری شامل شناخت و معرفت خداوند، مسئولیت تربیت فرزندان، مسئولیت همسرداری، مسئولیت در قبال همسایه و مسئولیت جامعه را بر عهده داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه انسان موجودی مسئولیت‌پذیر در عرصه فردی و اجتماعی است، افزود: مسئولیت‌پذیری بر اساس انگیزه الهی امری ضروری است.

 

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه شناخت حضرت زهرا (س) نسبت به خداوند در اوج خود بوده است، اضافه کرد: هر کس از قلب سلیم برخوردار باشد می‌تواند پاسخگوی سلام مطلق خداوند باشد و حضرت فاطمه (س) در دوران خود در اوج عبودیت و بندگی بودند.

 

وی تصریح کرد: افتخار بزرگی است که خداوند ما را با اهل‌بیت (ع) آشنا کرد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) نه فقط برای زنان بلکه برای همه انسان‌ها ‌و بشریت الگو است، افزود: حضرت زهرا (س) با کمترین امکانات مادی فرزندان خود را به بهترین شکل تربیت کردند.

 

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) یک معلم بودند و نسبت به جامعه احساس مسئولیت می‌کردند.

 

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه زنان به مانند مردان باید دنبال روایتگری باشند، اظهار کرد: در تفکر غرب از یکدیگر خبری ندارند و بزرگ‌ترین خطری که جامعه بشری را تهدید می‌کند جهل و نادانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما زیارت عاشورا را می‌خوانیم اما به مقامات آن کمتر توجه می‌کنیم؛ زیارت عاشورا تحلیل واقعه عاشورا است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فاصله گرفتن از ولی خدا باعث می‌شود سر قرآن ناطق بر روی نیزه برود، گفت: بزرگ‌ترین آزمایش، در کنار ولی خدا ماندن است.

 

وی اضافه کرد: برخی‌ها در فضای مجازی اخبار بدون مستند را منتشر می‌کنند و سبب ریختن آبروی دیگران می‌شود ؛ این امر حرام قطعی است.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه مسئولان امانت‌داران انقلاب اسلامی و خون شهدا هستند و میزان ثروت یک نماینده از ابتدا تا انتهای دوره نمایندگی باید به همان مقدار باشد، خاطرنشان کرد: بهترین‌ها باید در راس امور خدمت به مردم در جامعه باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر جایی اختلاس و حقوق نجومی وجود دارد باید پیگیری شود و تعداد کم آن هم در نظام اسلامی زیاد است، اظهار کرد: باید خود را همواره وقف نظام و انقلاب اسلامی کنیم.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: شهدا توانستند مسئولیت‌های خود را از حضرت زهرا (س) یاد بگیرند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار