کد خبر : 34177
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397- 40: 16

دبیر اجرایی جشنواره جی‌کاپ:

جشنواره ملی رباتیک جی‌کاپ گیلان در رشت برگزار می‌شود

جشنواره ملی رباتیک جی‌کاپ گیلان در رشت برگزار می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره ملی جی‌کاپ گفت: مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی‌کاپ گیلان در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان سیدعلیرضا رزوان ظهر امروز در نشست خبری چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی کاپ گیلان در رشت اظهار داشت: تیم‌های مختلفی از سراسر کشور جهت رقابت در جشنواره ملی جی کاپ گیلان حضور پیدا می‌کنند.

دبیر اجرایی جشنواره ملی جی کاپ با بیان اینکه جی کاپ تبدیل به برندی برای این استان شده است ابراز داشت: ما در چهارمین دوره جشنواره ملی جی‌ کاپ در ۳ لیگ متفاوت نظیر جنگجوی دانش‌آموزی، مسیریاب فوتبال و فوتبالیست دانش‌آموزی رقابت‌ها را آغاز می‌کنیم.

رزوان با اشاره به اینکه استان گیلان از سوی وزارت ورزش و جوانان برای فعال کردن دبیرخانه ملی کارآفرینی در این استان انتخاب شد افزود: در این راستا اصحاب رسانه اخبار و اتفاقات مختلف دبیرخانه ملی کارآفرینی گیلان را پوشش داده و انتشار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره ملی رباتیک جی کاپ گیلان با حضور محمدمهدی تندگویان که معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان است در سالن یادگار امام(ره) رشت و در تاریخ ۹ اسفند برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی جی کاپ با بیان اینکه استان گیلان برای نخستین بار به زودی ۲ پروژه ملی را پیش می‌برد اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها و پروژه‌های مهم، برگزاری نخستین دوره رویداد ملی کارآفرینی جی کاپ گیلان بوده که به زودی با حضور اساتید کشوری برجسته برگزار می‌شود.

رزوان با اشاره به اینکه امیدواریم برگزاری دوره رویداد ملی کارآفرینی جی کاپ گیلان با نتایج و خروجی‌های خوبی همراه باشد تصدیح کرد: در این راستا از حمایت و مشارکت فعالان در حوزه کار نیز برای دستیابی به نتیجه بهتر باید بهره ببریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار