کد خبر : 32140
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 دی 1397- 30: 17

جلسه تودیع رضا سهیلی معارفه حسن کلپی به عنوان مسئول هیئت باقرالعلوم علیه السلام دانشگاه گیلان

جلسه تودیع رضا سهیلی معارفه حسن کلپی به عنوان مسئول هیئت باقرالعلوم علیه السلام دانشگاه گیلان

حسن کلپی گفت: هیئت دانشجویی باقرالعلوم علیه السلام یکی از بزرگترین مجموعه های دانشگاه گیلان ، که در طی این چند سال با وجود مظلومیت و فشار های زیاد طلایه دار کار فرهنگی در دانشگاه گیلان است .

به گزارش گیلانستان رضا نجم ‌سهیلی مسئول سابق هیئت دانشجویی باقرالعلوم علیه السلام در این جلسه گفت :

هیات مذهبی و مساجد محلی برای رشد افراد به سوی سعادت و تعالی و همچنین محلی جهت تلاش برای ایجاد جامعه ای مهدوی و حرکت به سوی آن است حال اگر فضای این هیئت و مسجد را کاملا جوانان تشکیل دهند این حرکت تسریع و خود این جوانان برای سرباز بودن آقا امام زمان تربیت خواهند شد که الحمدلله هیئت دانشجویی باقرالعلوم علیه السلام این امتیاز را داشته است.

همچنین اظهار داشت :
هیئت فرا تشکل است و تنها زیر سایه و پرچم اباعبدالله الحسین سینه میزند تمام مجموعه های دانشگاهی و غیر دانشگاهی در این راه می‌توانند کمک کنند و برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران هر کدام قسمتی از این علم را گرفته تا پرچم امام عصر بالاتر رود و جامعه به سمت جامعه مهدوی حرکت کند و البته این نیازمند حمایت مسئولین و نهاد های مختلف هم می‌باشد.
و در آخر برای برادر حسن کلپی آرزوی موفقیت در این راه و محشور شدن با اهل بیت را داشت.

حسن کلپی مسئول فعلی هیئت ادامه داد:
هیئت دانشجویی باقرالعلوم علیه السلام یکی از بزرگترین مجموعه های دانشگاه گیلان ، که در طی این چند سال با وجود مظلومیت و فشار های زیاد طلایه دار کار فرهنگی در دانشگاه گیلان است .
خستگی وتنبلی در بچه های مذهبی بسیار دیده میشود خستگی در کار ها نشان از آن است که کار برای خدا نیست کار برای خدا خستگی نمی شناسد.
امیدواریم شور ونشاط کار فرهنگی را در همه ی تشکل های دانشگاه شاهد باشیم لزوم آن نیز هیئتی بودن تک تک افراد تشکل هاست الحمدالله این فضا فراهم است و فعالیت میکند . و خواستار حمایت از مسئولین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار