کد خبر : 87611
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401- 02: 11

کارشناس مسائل سیاسی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن الهام بخش بیداری اسلامی

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن الهام بخش بیداری اسلامی

بهمنش گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن الهام بخش بیداری اسلامی و تقویت کننده جبهه مقاومت است.

به گزارش گیلانستان، حسین بهمنش -کارشناس مسائل سیاسی- شامگاه سه‌شنبه (۲۵ بهمن) در گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: راهپیمایی چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایش بصیرت و شعور ملتی بود که در مواجهه با جنگ ترکیبی، در سنگر وحدت و ولایتمداری و اقتدار با آرمان‌های انقلاب پیمان دوباره بستند.

 

 

 

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: ساختار نظام اسلامی در ایران مبتنی بر تعامل بین امت و امام است و بخشی دیگر از این ساختار و هسته ارتباطات معنوی و الهام بخش برگرفته از دین و مذهب و بخشی دیگر مبتنی بر گزاره‌های سیاسی است که به آن نظام‌سازی گفته می‌شود.

 

 

 

بهمنش رمز اطمینان خاطر مقام معظم رهبری از باشکوه شدن راهپیمایی ۲۲ امسال را برشمرد و تصریح کرد: ما اعتقاد داریم یک امام و جایگاهی که مقام معظم رهبری قرار گرفتند قاعدتاً علاوه بر گزاره عظیم تدبیر و سیاست شناسی، گزاره دیگری هم به صورت قلب پاک و پشتوانه ایمانی دارد.

 

 

 

وی علت رفتارهای خصمانه کشورهای غربی به سردمداری آمریکا با ایران را هم مورد تحلیل قرار داد و اذعان کرد: همواره در رسانه‌های آنها عنوان می‌شود که ایران چیزی برای عرضه ندارد، اما هنگامی که در موقعیتهای مختلف طی نیم قرن اخیر نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بخش عظیمی از هزینه‌های شرق و غرب برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بوده است.

 

 

 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: کشور ما در موقعیتی قرار گرفته که از حیث فضاسازی سیستمیک و هم از نظر موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌هایی که دارد گزاره‌هایی برای قدرت آن فراهم شده، بنابراین طبیعی است که این دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران صورت بگیرد.

 

بهمنش اضافه کرد: دانشمندان عرصه سیاست و ناظران حوزه اجتماعی جهان می‌دانند که مهمترین ظرفیت و داشته یک نظام، پشتوانه مردمی آن است فلذا آنچیزی که ما در عرصه پشتوانه مردمی در راهپیمایی امسال دیدیم قطعا منجر به تقویت قدرت در حوزه‌های اقتصادی، سیاست خارجه و امیدآفرینی خواهد شد.

 

 

 

وی یادآور شد: بعد از سال ۸۸ هنگامی که آن ماجرای فتنه ایجاد شد بسیاری از تحریم‌ها توسط سازمانهای بین‌المللی علیه کشورمان فعال شدند بنابراین همه این اتحادها و حضور مردم در میادین مختلف حمایت از انقلاب اسلامی منجر به پشتوانه سازی می‌شود.

 

 

 

کارشناس مسائل سیاسی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را الهام بخش بیداری اسلامی و تقویت کننده جبهه مقاومت دانست و افزود: آنچیزی که مهم است این است که جمعی از مومنان بر سر انقلاب و دستاوردهای آن پایدار هستند که اگر این پایداری و حمایت نباشد به راحتی توسط یک ضدانقلاب و کودتاچی از بین خواهد رفت.

 

 

 

بهمنش ضمن اشاره به شکست نهضت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و‌ سرنگونی دولت محمد مرسی توسط یک کودتاچی عنوان کرد: پایه‌های انقلاب بر اراده‌های مردم استوار است و در عصر کنونی ابعاد مختلفی از ضد انسانیت گرایی در جهان رخ نمایی کرده در حالیکه انقلاب اسلامی روی توجه به انسانیت، اخلاق و دین و معنویت تاکید داشته و دارد.

 

 

 

وی مقاومت مردم ایران اسلامی را بزرگترین دلیل اعمال تحریم‌های همه جانبه دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایداری و مقاومت ملت ایران اسلامی بتوانیم گفتمان انقلاب را جهانی کرده و بستر حکمرانی مهدی موعود (عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار