کد خبر : 12269
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396- 42: 15

حمایت تبلیغاتی مسؤولان دولتی گیلان از روحانی با همایش نشاط و امید

حمایت تبلیغاتی مسؤولان دولتی گیلان از روحانی با همایش نشاط و امید

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه برگزاری همایش نشاط و امید توهین به شعور جوانان این استان است گفت: مسؤولان دولتی گیلان با استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال به نفع شخصی یک کاندیدا حمایت و تبلیغ می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، نظرعلی علیزاده امروز در گفت‌وگویی با تبریک ایام اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شعبان ماه رحمت و  خودسازی است.

وی اتحاد نیروهای مردمی را موجب ایجاد ناامیدی در بدنه نیروهای ضد مردمی دانست و افزود: دولت تدبیر و امید نشان داد که دولت چند ماهه آخر است، دولتی که با وعده‌های دروغ به مردم آمد و اکنون نیز برای باز یافتن آبروی از دست رفته خود یک کارگاه چند بار افتتاح شده را دوباره افتتاح می‌کند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دولت و ایادیش تا این حد گستاخانه به شعور مردم توهین نکند افزود: دولتی که حقوق نجومی در کارنامه خود دارد و دختر وزیرش به جرم قاچاق دستگیر می‌شود و دولتی که علناً دروغ می‌گوید نمی‌تواند نشاط و امید را در جامعه ترویج دهد.

وی برگزاری همایش نشاط و امید با امکانات دولتی و در زمان تبلیغات را توهین به شعور جوانان گیلان دانست و تصریح کرد: دولتمردان هنوز نمی‌دانند که با همایش و سخنرانی نمی‌توان نشاط و امید را در جامعه ترویج کرد.

علیزاده برگزاری چنین همایش‌هایی در زمان تبلیغات ریاست جمهوری را کار تبلیغی برای روحانی دانست و گفت: از کسانی که به بیت‌المال رحم نکرده‌اند و حق جوانان این کشور را می‌خورند و حقوق نجومی می‌گیرند و توسط آقای نوبخت ذخیره انقلاب معرفی می‌شوند، جوانان چگونه می‌توانند حرف‌های آنها را باور کنند و امید به آینده داشته باشند.

وی به واردات برنج در زمان برداشت برنج گیلان اشاره کرد و یادآور شد: مگر نوبخت نمی‌دانست که تمام درآمد مردم گیلان برنج است پس چرا در زمان توزیع سبد کالا به مردم به‌جای برنج ناب گیلانی که می‌توانست موجب اشتغالزایی هم باشد برنج هندی و پاکستانی و … در سبد قوت مردم قرار داد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان درباره اعتراض کارگری در حرم مطهر امام خمینی(ره) به مناسبت روز کارگر اشاره کرد و افزود: گویا دولت فریاد عزا عزای کارگران جوان را نشنیده، تا کی گفتار درمانی، جوان برای امید داشتن به آینده باید عمل را هم ببینید.

وی دولت روحانی را دولت حرف دانست و بیان کرد: باید به این جنابان عرض شود به جای اینگونه حیف و میل کردن بیت‌المال، وارد میدان می‌شدند می‌توانستند مشکل مردم را برطرف کنند نه اینکه دوباره حرف بزنند و وعده‌های بدون پشتوانه دهند.

علیزاده با اشاره به اینکه هنوز دولت درک نکرده که نشاط و امید با سخنرانی و همایش در جوانان به‌وجود نمی‌آید، خاطرنشان کرد: باید اشتغال و ازدواج مسکن جوانان حل شود، ایادی دولت تدبیر و امید اینگونه به شعور و فرهنگ جوانان گیلانی توهین نکنند.

وی با هشدار به مسؤولان دولتی و تأکید بر اینکه نباید از امکانات دولتی که متعلق به مردم است به نفع شخص خاصی هزینه شود، خاطرنشان کرد: از هیأت نظارت و برگزار کنندگان انتخابات می‌خواهیم نسبت به اینگونه رفتارها واکنش نشان دهند.

به گزارش فارس، قرار است عصر روز ۱۴ اردیبهشت ماه جاری همایشی با عنوان «نشاط و امید» با سخنرانی محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و محمدعلی نجفی استاندار گیلان در حمایت از روحانی در ورزشگاه یادگار امام‌(ره) رشت برگزار شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار