کد خبر : 98803
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402- 09: 19

سرپرست فرمانداری رشت:

خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار دارند

خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار دارند

سرپرست فرمانداری رشت گفت: خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار دارند.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری امروز دوشنبه مراسم کلنگ زنی و احداث مدرسه شهدای نیروی دریایی رشت ضمن قدردانی از خیرین مدرسه سازی که وارد چرخه تعلیم و تربیت می‌شوند اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز پیشگامان بی ادعا در عرصه تعلیم و تربیت به شمار می‌روند.

 

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه نقشی اثرگذار و مؤثر دارند، افزود: بخشندگی و کرامت از ویژگی‌های مردم ایران است و مدرسه سازی توفیق بزرگی است که نصیب خیران در این حوزه شده است.

 

سرپرست فرمانداری رشت تصریح کرد: حضور در عرصه مدرسه سازی شایسته انسان‌های بزرگ و پاکباخته ای است که با از خود گذشتگی و بذل مال و ایثار فرهنگ نابی را خلق می‌کنند.

 

عاشوری ادامه داد: طبق تفاهمنامه که امروز به امضا رسید، مدرسه ابتدایی شهدای نیروی انتظامی رشت در سه طبقه با زیربنای ۱۲۲۲ مترمربع و ۹ کلاس درس توسط خیر نیک اندیش «حاج محمد رضا ایزدبین» و با مشارکت نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل نوسازی مدارس‌گیلان در سطح شهر رشت احداث خواهد شد.

 

گفتنی است، پیرو بازدید دیروز سرپرست فرمانداری رشت از هنرستان شهید چمران، به دلیل ضرورت تعمیر و تجهیز این مدرسه و بهره مندی از ظرفیت خیرین، خیر ارجمند حاج محمد رضا ایزدبین به درخواست سرپرست فرمانداری رشت از این مدرسه بازدید و جهت حل برخی از مشکلات آن قول مساعد داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار