کد خبر : 53103
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399- 40: 10

نماینده مردم آستارا:

دستگاه قضا در گذشته عملکرد ضعیفی داشت و با برخی قانون گریزی ها برخورد نمی‌شد

دستگاه قضا در گذشته عملکرد ضعیفی داشت و با برخی قانون گریزی ها برخورد نمی‌شد

غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم تمام قد پشتیبانه دستگاه قضا است گفت: از دستگاه قضا انتظار داریم برخوردی مناسب، قوی، عادلانه و منصفانه با هرگونه عمل مجرمانه در صحنه اقتصادی و سایر بخش ها انجام دهد.

به گزارش گیلانستان،غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در یازدهمین مجلس شورای اسلامی،با اشاره به برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: فلسفه وجودی دستگاه قضا و نظارتی برخورد با هرگونه تخلف و تخطی است.

مرحبا با بیان اینکه قطعاً با هرگونه تخلفی باید برخورد شود ادامه داد: زمانی که یک قانون تصویب میشود، بر اساس قانون و عرف باید مطابق آن عمل کرد و هرگونه تخطی یا عمل مجرمانه نسبت به قانون توسط هرشخصی باید توسط دستگاه قضا پیگیری و برخورد شود‌‌.

نماینده مردم آستارا در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم تمام قد پشتیبانه دستگاه قضا است خاطرنشان کرد: به نمایندگی  از مردم در یازدهمین مجلس شورای اسلامی از دستگاه قضا انتظار داریم برخوردی مناسب، قوی، عادلانه و منصفانه با هرگونه عمل مجرمانه در صحنه اقتصادی و سایر بخش ها انجام دهد.

مرحبا با اشاره به عملکرد قابل تقدیر دستگاه قضا بیان کرد: دستگاه قضا بر وظیفه خود بطور کامل واقف و آگاه است و در دوره جدید کارهای خوبی بویژه در پیگیری و معرفی پرونده های مفاسد اقتصادی در اخبار و جراید را انجام داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم تصریح کرد: در گذشته اقدامات و عملکرد ضعیفی وجود داشت و نسبت به برخی از قانون شکنی و قانون گریزی ها برخورد و روال قانونی انجام نمیشد.

وی در پایان با بیان اینکه دستگاه قضا به هرچیزی که مانع برقراری عدالت میشود نباید کوچکترین توجهی داشته باشد افزود: اقدامات و درایت دستگاه قضا همراه با حمایت مجلس، منجر به داشتن اقتصادی پاک، سالم، شفاف و بدور از هرگونه فساد و آلودگی میشود.

انتهای پیام/دانا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار