کد خبر : 88519
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401- 48: 12

حجت الاسلام ماندگاری در صومعه‌سرا:

دشمن درصدد تخریب جبهه حق و انتشار اخبار دروغ است

دشمن درصدد تخریب جبهه حق و انتشار اخبار دروغ است

حجت‌الاسلام ماندگاری فاصله انداختن بین ولی فقیه و مردم را حربه دشمنان خواند و گفت: دشمن درصدد تحریف و تخریب جبهه حق و خوراندن اخبار دروغ به مردم است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری – از اساتید حوزه و دانشگاه- شامگاه جمعه(۱۲ اسفند) در مسجد جعفری شهرستان صومعه‌سرا اظهار داشت: سه دسته خبر در عالم وجود دارد دسته ای از این اخبار صد در صد راست، دسته‌ای تماما دروغ و دسته‌ای از این اخبار هم مشکوک است و تمام تلاش دشمنان این است که ما اخبار راست را نشنویم.

 

 

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه به فرموده قرآن کریم تذکر قلب ما را شفا داده و مشکلاتمان را حل می کند عنوان کرد: اگر می‌خواهیم همچون حیوان انسان نما نباشیم‌ و قلب ما کدرتر نشود، باید دائما متذکر داشته باشیم که تذکر خودمان به خودمان بهترین نوع تذکر است.

 

 

 

ماندگاری اضافه کرد: غفلت یعنی انسان و یا جامعه به جایی برسد که آنقدر شامه وجودش با بوی گناه عادت کرده باشد که صوت قرآن، روضه و‌ دعا و مجالس اهل بیت (علیهم السلام) حال او را به هم بزند.

 

 

 

وی اضافه کرد: در زمان صدر اسلام کفار برای آنکه اخبار واقعی به گوش مردم نرسد به آنان پنبه می‌دادند تا در گوش خود بگذارند و سخنان حضرت محمد (ص) را نشنوند و عمر و عاص هم در زمان خود علاوه بر تخریب و شایعه افکنی علیه امیرالمومنین علی (ع) و ساختن یک امیرالمومنین قلابی یعنی معاویه و یزید کاری کرد تا مردم سخنان امیرالمومنین علی(علیه السلام) را نشنوند.

 

 

 

این خطیب برجسته تخریب ولایت و فاصله انداختن بین ولی فقیه و مردم را حربه دشمنان امروزی اسلام خواند و یادآور شد: شبکه بی بی سی وقتی در لندن برای مردم خود انگلستان برنامه پخش می‌کند هزینه خود را از مردم می‌گیرد آنوقت همین شبکه برای ایران مجانی برنامه پخش می‌کند.

 

 

 

ماندگاری تصریح کرد: برنامه‌های شبکه ایران اینترنشنالی که توسط آل سعود خبیث راه‌اندازی شده است و توسط منافقین پشتیبانی می‌شود و یا برنامه صدها شبکه ماهواره‌ای دیگر هم مجانی برای ایران پخش می‌شود در حالیکه دلسوز ملت ما نیستند و درصددند ضمن تحریف و تخریب جبهه حق، آنقدر اخبار دروغ به خورد مردم ایران بدهند تا رابطه آنان با اخبار راست قطع شود.

 

 

 

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن قرائت آیه ۳۵ سوره عنکبوت ابراز داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید ای مردم نخستین گام برای اینکه اخبار صادق در دستتان باشد، فهم درست است و این همان خصوصیات افراد متقی و منتظران ظهور امام عصر(عج) محسوب می‌شود.

 

 

 

ماندگاری اضافه کرد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در کشور داریم که هنوز دانشگاه نرفته بودند اما با این حال فهم آنان در قبول اخبار درست از بسیاری از تحصیلکردگان هم بیشتر بود زیرا امام خود را تنها نگذاشتند.

 

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام حسین علیه السلام ۱۰ سال امام امت بودند اما در این زمان طولانی مردم از ایشان ۲۰ سوال هم نپرسیدند زیرا دشمن کاری کرده بود تا کسی از امام سوالی نپرسد و الان هم همان خط دشمن میخواهد کاری کند مردم از روحانیت سوال نپرسند و جواب خود را از فضای مجازی و ماهواره‌ها بگیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار