کد خبر : 95443
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402- 22: 19

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دشمن دنبال ایجاد خلأ در میان نیروهای انقلاب و مسلح است

دشمن دنبال ایجاد خلأ در میان نیروهای انقلاب و مسلح است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم همبستگی جبهه انقلاب با نیروهای مسلح گفت: یکی از تلاش‌های دشمن، ایجاد خلأ میان نیروهای انقلاب و مسلح است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز دوشنبه در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به جانفشانی‌های فراجا در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: رهبری فرمودند از نیروی انتظامی راضی هستیم اما قانع نیستیم.

 

وی، اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و افزود: با وجود هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی اما این سازمان امروز محبوب‌تر شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اقتدار آفرینی و برقراری آرامش در مرزهای جغرافیایی کشور مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: به اذعان تحلیلگران سیاسی نظامی ایالات متحده، رهبر ایران یک ابر شخصیت است که همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را زود نقش بر آب می‌کند.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به فرمان‌بری و اطاعت‌پذیری خوب نیروهای مسلح کشورمان از رهبر معظم انقلاب بیان کرد: نیروهای مسلح دنیا با ترس از بالا دستی‌های خود به صحنه می‌آیند و می‌جنگند اما نیروهای مسلح ایران با تبعیت محض از رهبری و بدون ترس در صحنه هستند و می‌دانند که در این راه حتی اگر جان خود را از دست بدهند، پیروزند و این مسئله رمز قدرت ایران در فرا سرزمینی است.

 

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی، افزود: دشمن در آشوب‌های اخیر نیروی انتظامی و کارکنانش را هدف قرار داد و این حجم از هجمه دشمن نشان‌دهنده تلاش مؤثر و کار نیروی انتظامی است که دلداده این مرز و بوم، آئین و رهبری هستند.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت توجه به مطالبات به‌حق مردم، اضافه کرد: نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان به خوبی وارد میدان شد و طرح‌ها نیز در حال عملیاتی شدن است و معتقدیم در کنار برخورد ایجابی، برخورد سلبی با هنجارشکنان لازم است.

 

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جبهه انقلاب و فعالان این عرصه به نیروهای مسلح کمک کنند چراکه موفقیت به‌تنهایی به‌دست نمی‌آید گفت: یکی از تلاش‌های دشمن، ایجاد خلأ میان نیروهای انقلاب و مسلح است و در این راه از هر فرصتی استفاده خواهد کرد.

 

وی نیروهای مسلح و انتظامی را دژ محکم امت اسلامی دانست و افزود: عدم تناسب میان جرم و هزینه‌های جرم یک معضل است که باید حل شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار