کد خبر : 56540
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1399- 20: 18

رئیس‌کل دادگستری گیلان:

دشمن هجمه‌های فرهنگی را با هدف ایجاد تفرقه بین مردم هدف‌گذاری کرده است

دشمن هجمه‌های فرهنگی را با هدف ایجاد تفرقه بین مردم هدف‌گذاری کرده است

رئیس‌کل دادگستری گیلان گفت: دشمن هجمه‌های وسیع فرهنگی و رسانه‌ای را با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم هدف‌گذاری کرده است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه  خلیلی امروز در نشست مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر رسالتی خطیر بر عهده دارند اظهار داشت: دشمن هجمه‌های وسیع فرهنگی و رسانه‌ای را با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم هدف‌گذاری کرده است.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید تقویت‌کننده وحدت و زمینه‌ساز پیشگیری از بروز انشقاق در جامعه اسلامی باشد عنوان کرد: مجریان امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه باید به شکل‌های عالمانه، خلاقانه و هنرمندانه نسبت به ادای این فریضه الهی اقدام کنند.

خلیلی نگاه دلسوزانه، برخورد منطقی، درک بهینه از شرایط و معرفی هوشمندانه هنجارها و زیبایی‌ها را شرایط مهمی که باید در روند اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر محقق شود دانست و تصریح کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر سبب بهبود رفتارها و عملکردها برای نیل به الگوهای سازنده و بالنده در اجتماع می‌شود.

وی پیدا کردن یک جایگزین در مقابل هر ناهنجاری و رفتار غیراخلاقی را از جمله مباحثی که باید توسط آمران به معروف و ناهیان از منکر مدنظر قرار گرفته شود اعلام کرد و بیان داشت: حفظ اتحاد و همدلی ارکان مختلف جامعه اسلامی و خنثی‌سازی ترفندهای شوم دشمنان نظام از جمله کارکردهای اجرای صحیح این فریضه است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان اهداف مشخصی را در بستر اصلاح امور در نظام اداری و سازمانی استان دنبال می‌کند اظهار داشت: بدون شک با عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از نابه‌سامانی‌ها و مشکلات در جامعه حل می‌شود.

سیدعلی آقازاده دافساری از هماهنگی‌های انجام شده جهت ساماندهی گروه‌های تخصصی و کارشناسی برای رصد عملکردها در نظام اداری و حاکمیتی خبر داد و عنوان کرد: پیشگیری از هر گونه عمل خلاف قانون، اخلاق و شرع در راستای دفاع از حقوق ملت و حفاظت از منابع ملی گیلان از جمله اهدافی است که با جدیت پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار