کد خبر : 50757
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399- 54: 10

دو واحد مسکن محرومین در رشت به بهره برداری رسید/ افتتاح ۳۲ واحد مسکن محرومین دیگر تا پایان سال

دو واحد مسکن محرومین در رشت به بهره برداری رسید/ افتتاح ۳۲ واحد مسکن محرومین دیگر تا پایان سال

دو باب مسکن محرومین امروز در رشت به بهره برداری رسید و بنا بر گفته سرهنگ جعفری، جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت، ۳۲ واحد دیگر تا پایان سال افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش گیلانستان دو‌ باب مسکن محرومین ۵۰ و ۵۵ متر‌مربعی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت در محلات عزیزکیان و توسراوندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مسکن ها برای مددجویان کمیته امداد بوده و برای هر کدام به طور متوسط ۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که ۴۰ میلیون آن توسط کمیته امداد و سپاه و مابقی توسط گروه های جهادی و خیران تامین شده است.

به گفته کیوان نوری، فرمانده حوزه مقاومت ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت، این حوزه احداث ۱۰ واحد مسکن محرومین را برای سال جاری در دست اقدام دارد و تاکنون چهار واحد مسکونی را اتمام و تحویل مددجویان داده است.

گفتنی است در تمامی مراحل احداث مسکن محرومین، بسیجیان نقش مستقیم و اثر گذار دارند و این اقدام هزینه تولید مسکن را به میزان قابل توجه ای کاهش داده است.

به گفته سرهنگ جعفری، جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت، سپاه این ناحیه در تعهدات خود احداث ۴۲ واحد مسکن محرومین را در دستور کار دارد که تا الان ۱۰ باب مسکن محرومین افتتاح گردید.
وی می گوید مابقی مسکن ها پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارند و تا پایان امسال اتمام و تحویل متقاضیان آن می‌شود.

احداث هزاران مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان در راستای محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی یکی از محوری ترین اقدامات سپاه و بسیج طی سال های اخیر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار