کد خبر : 99298
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402- 04: 17

رئیس هیات فوتبال گیلان عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال شد

رئیس هیات فوتبال گیلان عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال شد

قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان با کسب آرای اعضای مجمع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور به عضویت جدید این مجمع درآمد.

به گزارش گیلانستان، انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور روسای هیات‌های فوتبال استان‌های کشور در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد که قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان با کسب ۶ رای عضو این مجمع شد.

 

مجمع سازمان لیگ فوتبال با ۱۵ عضو که یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در فوتبال کشور است که طی مرحله نخست این انتخابات و در بین هیات‌های استانی که تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی حضور داشتند برگزار شد.

 

همچنین رحیم درزی خلردی از مازندران با ۱۰ رای، عبدالکاظم طالقانی از خوزستان با ۹ رای، محمدرضا غفاری از استان مرکزی با ۸ رای و ” جواد ششگلانی” از آذربایجان شرقی با ۸ رای، حسین باجیوند از قزوین با ۶ رای عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران شدند.

 

۶ عضو از روسای هیات‌های فوتبال (۴عضو لیگ برتر-۲ عضو لیگ یک) ۶عضو از مدیران تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی و رئیس، نائب رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ۱۵ عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران خواهند بود که پس از انتخاب تمامی اعضا، انتخابات هیات رئیسه سازمان لیگ از میان این ۱۵ عضو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار