کد خبر : 51291
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399- 19: 19

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان:

روابط‌ عمومی در اثربخشی سازمان ها نقش بسزایی دارد

روابط‌ عمومی در اثربخشی سازمان ها نقش بسزایی دارد

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دنیای امروز عصر ارتباطات است، گفت: روابط‌ عمومی در اثربخشی سازمان ها نقش بسزایی ایفا می کند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام حامد فرجی ظهر شنبه (۲۷ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد، اظهار کرد: توجه به این سه اصل در راستای نقش مهم روابط عمومی‌ها در اثر بخشی سازمان‌ها مؤثر خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت نو اندیشی، نوگرایی و ابتکار و خلاقیت مستمر از سوی روابط عمومی، افزود: روابط عمومی باید خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد زیرا این واحد ویترین و نماد هر سازمان، نهاد و تشکیلات است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد، گفت: با توجه به این شرایط است که ضرورت وجود روابط عمومی واقعی در دستگاه‌ها نمایان می‌شود.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز که مرزهای ارتباطات شکسته شده و انسان به دنبال کشف راهکارهای مطلوب زیستن و نگرش جامع است، آموزه‌های علمی، ما را به کنکاش و توجه درباره وضعیت چگونگی تعامل و برخورد با مسائل هدایت می‌کنند.

حجت الاسلام فرجی خاطرنشان کرد: بی‌شک یک سازمان و یا یک اداره نمی‌تواند خود را جزیره‌ای بی‌ارتباط فرض کرده و از تکنولوژی و آورده‌های آن بی‌نیاز و با آن بیگانه باشد.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای ارتباطات است، افزود: در سازمان‌های دولتی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع با توجه به هدف و ساختار، بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار