کد خبر : 92321
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402- 13: 21

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان:

روابط عمومی‌ها پیش قراولان جهاد تبیین هستند/ لزوم ارتباط گیری با جوانان

روابط عمومی‌ها پیش قراولان جهاد تبیین هستند/ لزوم ارتباط گیری با جوانان

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات استانداری گیلان با تاکید بر لزوم ارتباط گیری با جوانان گفت: روابط عمومی‌ها پیش قراولان جهاد تبیین هستند.

به گزارش گیلانستان، محمد بینا عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان اظهار کرد: مدیران روابط عمومی چشم و چراغ سازمان هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی خط قرمز ما هستند، افزود: کم لطفی و بی مهری مدیران دستگاه‌ها نسبت به روابط عمومی‌ها پذیرفته نیست.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین اضافه کرد: روابط عمومی‌ها پیش قراولان جهاد تبیین هستند و با انعکاس درست و به موقع عملکرد و خدمات سازمان می‌توانند در این عرصه اثرگذار باشند.

 

بینا با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف نقش روشنگری دارند، گفت: روشنگری و پاسخ درست به شبهات افکار عمومی سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

 

وی، رویکرد برنامه محوری را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: اولویت بندی کارها، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در عرصه روابط عمومی مورد تاکید است.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با تاکید بر عدم سلیقه‌ای عمل کردن در ارتباط گیری با رسانه‌ها تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در بکارگیری ظرفیت رسانه‌ها سلیقه‌ای و سیاسی عمل نکنند و از همه سلایق سیاسی و جناحی استفاده کنند.

 

بینا با بیان اینکه منافع ملی سرلوحه کار رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گیرد، گفت: خبرنگاران در بیان مطالب و انعکاس اخبار به دنبال ارتقای منافع ملی باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران نیازمند آموزش سواد رسانه‌ای هستند، افزود: دوره آموزشی برای ارتقای کیفی و سواد رسانه مدیران تشکیل می‌شود.

 

بینا با تاکید بر تحلیل محوری در انتشار مطالب از سوی روابط عمومی‌ها اضافه کرد: انتشار اخبار و عملکرد سازمان از سوی روابط عمومی‌ها، همراه با تحلیل باشد.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان گفت: روابط عمومی‌ها به خبرنگاران و اصحاب رسانه خوراک خبری و محتوایی ارائه دهند.

 

وی، ارتباط گیری با جوانان را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: جوانان پشتوانه واقعی نظام هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار