کد خبر : 62240
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399- 42: 11

رئیس پارک علم و فناوری رودسر:

رونمایی از ۳ محصول جدید دانش‌بنیان در دهه فجر

رونمایی از ۳ محصول جدید دانش‌بنیان در دهه فجر

رئیس پارک علم و فناوری شهرستان رودسر از رونمایی از سه محصول جدید توسط شرکت دانش بنیان رودسری در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، عادل رنجی با تبریک فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یک شرکت دانش‌بنیان پس از ساخت و تولید دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح با قابلیت از بین بردن ویروس کرونا، موفق به تولید سه دستگاه دیگر شد که قرار است در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی شود.

وی ادامه داد: دستگاه خشک کن میوه جات و سبزیجات با امواج الکترومغناطیس، دستگاه رگ یاب و دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی با تکنولوژی مایکروویو پری وکیوم سه دستگاهی است که توسط مبتکرین این شرکت دانش بنیان تولید شده اند.

رئیس پارک علم و فناوری شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: درخصوص دستگاه ضدکرونا یکی از شرکت های دانش بنیان که دارای پروانه تجهیزات پزشکی(آیمد) وزارت بهداشت و تاییدیه کروناویروس از آزمایشگاه رفرنس داخلی و خارجی می باشد تاکنون بیش از ۲۰۰۰ دستگاه در کشور نصب و به ۲۰ کشور دنیا ارسال شده است.

رنجی یادآور شد: قرار است از فناوری این شرکت در حرم مطهر رضوی، مترو تهران، ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان ها و مراکز درمانی و… برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار