کد خبر : 100778
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402- 48: 18

یک مسؤل در شهرداری رشت خبر داد:

رکورد کم سابقه تولید و پخش آسفالت/تولید ۱۱ هزار تن آسفالت در آبان ماه سال جاری

رکورد کم سابقه تولید و پخش آسفالت/تولید ۱۱ هزار تن آسفالت در آبان ماه سال جاری

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: با تولید و پخش و اجرای ۱۱ هزار تن آسفالت در آبان ماه سال جاری از سوی سازمان عمران رکورد تولید در ۸ سال اخیر شکسته شد.

به گزارش گیلانستان، امید اکبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ۸ ماهه سال جاری، سازمان عمران توانست با تولید ۶۰ هزار تن آسفالت و توزیع و پخش و اجرا از سوی سازمان عمران و مناطق پنجگانه، رکورد کم سابقه ای را در مرمت مکانیزه معابر رشت داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر بسیاری از معابر اصلی شهر آسفالت شد، گفت: آسفالت تولید شده بنا به درخواست مناطق در سطح هر ۵ منطقه توزیع شده و افزون بر آن اکیپ پخش آسفالت سازمان عمران نیز در یک ماه اخیر توانست آسفالت معابر اصلی را انجام دهد.

 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه اداره پشتیبانی و فنی و اجرایی برای دریافت مجوزهای لازم جهت خرید و برداشت شن و ماسه افزود: با افزایش بهره وری دستگاه سنگ شکن و تولید مصالح مورد نیاز، سازمان عمران توانست در آبان ماه سال جاری ۱۱ هزار تن آسفالت تولید کند که این میزان تولید آسفالت در ۸ سال اخیر بی سابقه بوده است.

 

اکبری تاکید کرد: بررسی مقایسه ای عملکرد سازمان عمران نشان می دهد در آبان ماه سال گذشته ۶۱۷ تن آسفالت در کارخانه آسفالت تولید شده در حالی که روزانه تقریبا همین مقدار آسفالت در ۸ ماه اخیر در مجموعه اداره پشتیبانی آسفالت تولید شده است.

 

وی افزود: با توجه به اعلام نیاز مناطق، آسفالت تولید شده در کارخانه آسفالت به مناطق پنجگانه برای پخش و اجرا تحویل می شود و در همین راستا در آبان ماه سال جاری ۵ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت تحویل مناطق پنجگانه رشت شده است.

 

اکبری با اشاره به اجرای پروژه های طرح میثاق تصریح کرد: در مسیر اجرای پروژه های تقاطع های غیر همسطح، هر بخش نیاز به کاهش پیاده روها و اجرای آسفالت در مسیر بود، به همت سازمان عمران اجرا شد و در همین راستا، حاشیه بلوار نیروی دریایی، ابتدای شهرک حمیدیان به سمت میدان انتظام، آسفالت شده و برای جلوگیری از ایجاد ترافیک، طی چند شب متوالی بلوار مدرس در مسیر میدان جانبازان نیز آسفالت شد.

 

وی، با اشاره به تداوم آسفالت در مجموعه مسکونی مسکن مهر تاکید کرد: با تامین اعتبار دولتی و تهیه قیر، سازمان عمران توانست آسفالت مسکن مهر را از سر بگیرد.

 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: اجرای مکانیزه آسفالت در خیابان سرچشمه، بلوار چمران، همچنین تسطیح و شن ریزی کوی حسینی در بلوار افتخاری و بازگشایی حاشیه زرجوب و تسطیح مسیر منتهی به بازارچه کیوان از جمله اقدامات بخش فنی و اجرایی سازمان عمران در آبان ماه است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار