کد خبر : 59581
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399- 20: 19

فرمانده سپاه ناحیه سلمان در نشست خبری:

ساخت ۶۷ واحد مسکن محرومین، توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی و تهیه ۱۰۵ هزار ماسک توسط بسیجیان سپاه سلمان

ساخت ۶۷ واحد مسکن محرومین، توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی و تهیه ۱۰۵ هزار ماسک توسط بسیجیان سپاه سلمان

فرمانده سپاه ناحیه سلمان از اجرای طرح همگام با کشاورز در ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این ناحیه خبر داده و گفت: در سال زراعی پیش رو نیز این طرح در سطح ۲۰ هزار هکتار از اراضی شالیزاری اجرا خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، سرگرد مرتضی نورسته در نشست خبریکه به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه در ۹ ماه اخیر ۶۷ واحد مسکن محرومین در سطح این ناحیه در حال ساخت می‌باشد افزود: ۱۲ واحد از مجموع این مسکن‌ها تکمیل گردیده است که ۹ واحد نیز در هفته بسیج افتتاح می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت از توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی در ۹ ماه گذشته خبر داده و گفت: ۷۵۰ بسته نیز همزمان با هفته بسیج در سطح دو بخش سنگر‌ و کوچصفهان توزیع گردید.

نورسته با اشاره به راه‌اندازی ۲۷ کارگاه مسجد محور تولید ماسک توسط خواهران بسیجی اذعان داشت: ۱۰۵ هزار ماسک توسط این کارگاه‌ها تهیه و توزیع گردید.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان از اجرای طرح همگام با کشاورز در ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این ناحیه خبر داده و گفت: در سال زراعی پیش رو نیز این طرح در سطح ۲۰ هزار هکتار از اراضی شالیزاری اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح سوله ورزشی ۹ دی دهستان اسلام‌آباد در دهه فجر ادامه داد: ۲۷ دستگاه فوتبال دستی، ۴۱ میز پینگ‌پنگ در بین پایگاه‌های مقاومت توزیع و ۱۸۵ مسابقه فرهنگی ورزشی نیز در سطح حوزه‌های مقاومت اجرا شده است.

سرگرد نورسته با بیان اینکه ۳۳۸۰ گشت محله محور با هدف پیشگیری از جرائم و برخورد با جرائم مشهود در سطح بخش اجرا شده است تاکید کرد: خرید گوشی‌هوشمند، رنگ‌آمیزی و مرمت ۷ مدرسه و اجرای طرح ضدعفونی در ۷۹ مدرسه سطح ناحیه نیز از اقدامات بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه سلمان بوده است.

وی با اشاره به اجرای کارگاه‌های آموزشی برای خانواده ها توسط بسیج جامعه زنان ادامه داد: اجرای کارگاه سبک‌زندگی، آداب خانواده داری و همچنین آموزش اشتغال خانگی که منجر به ایجاد ۲۰ کارگاه تولید محصولات خانگی شده است از فعالیت‌های حوزه‌های بسیج خواهران می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان از ثبت ۱۴۳ گروه جهادی ثبت شده تخصصی و عمومی در سطح دو بخش سنگر و کوچصفهان خبر داده و گفت: گروه‌های تخصصی زنان، بارداری و مامایی، کارگاه تولید پوشاک نوزادان به جهت تحت پوشش قراردادن افراد کم برخوردار و… از جمله این گروه‌هاست.

سرگرد نورسته با اعلام اینکه ۶۵ صندوق قرض‌الحسنه در سطح دو بخش ایجاد شده است افزود: این صندوق‌ها ۲۸۳۲ عضو دارند که ۵۵۷ فقره وام از جمله ۱۵۰ کمک هزینه ایجاد مشاغل، یک تعاونی روستایی و هفت بازارچه فروش محصولات کشاورزی و خانگی توسط آن پرداخت شده است.

نورسته در پایان تاکید کرد: طرح ملی شهید سلیمانی با محوریت ساماندهی گروه‌های جهادی در مدیریت شیوع ویروس کرونا از هفته آینده اجرا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار