کد خبر : 105295
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403- 50: 14

سارق سابقه‌دار غیربومی در گیلان دستگیر شد

سارق سابقه‌دار غیربومی در گیلان دستگیر شد

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق غیربومی سابقه‌دار خودرو و لوازم داخل آن خبر داد و گفت: این فرد به سه فقره سرقت خودرو و ۱۸ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل آن اعتراف کرد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمود حافظی روز دوشنبه اظهار کرد: به دنبال وقوع چندفقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن به شیوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی از شناسایی سارق غیربومی این پرونده‌ها توسط ماموران یگان امداد رشت در یکی از خیابان های فرعی حومه شهر رشت خبر داد و بیان کرد: ماموران پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس چندساعته، سارق را در حالی که قصد داشت خودرو پراید سرقتی را به محلی خلوت در حاشیه شهر منتقل و قطعات و محتویات داخل آن را سرقت کند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه روند رسیدگی این پرونده ها توسط ماموران کلانتری ۱۳ با تحقیقات و بازجویی های فنی از سارق ۲ خودروی پراید سرقتی دیگر نیز کشف شد، افزود: سارق ۳۶ساله که سابقه هشت سال زندان به دلیل جرایم متعدد سرقت را داشته است، در بازجویی های فنی و تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت خودرو و ۱۸فقره سرقت قطعات و محتویات داخل آن اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به اینکه سه خودروی سرقتی، کمتر از ۲۴ ساعت کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد از مردم خواست هشدارهای انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

توقیف خودروهای حامل چوب قاچاق در ماسال

 

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی ماسال از کشف ۹ تن چوب جنگلی قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ مرتضی ترازی افزود: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از کشف ۹ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودروها خبر داد و گفت: در این راستا متهم۲۱ و ۴۲ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده ۹۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان کرد: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماسال تحویل داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار