کد خبر : 95373
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402- 36: 14

علوم پزشکی گیلان و آستراخان روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

علوم پزشکی گیلان و آستراخان روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دانشگاه پزشکی آستراخان روسیه برای نخستین بار در حوزه آموزش، پژوهش، تحقیقات و فناوری، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

‌به گزارش گیلانستان، ایمان علیزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: برای نخستین بار تفاهم نامه‌ای برای گسترش همکاری‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی گیلان و پزشکی آستراخان در حوزه آموزش، تحقیقات و فناوری به صورت ارتباط تصویری منعقد شد.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: برنامه‌های مشترک آموزشی، تبادل استاد و دانشجو، پذیرش دانشجو به صورت مشترک، بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان و فرصت تحقیقات برای اساتید و دانشجویان، صادرات غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، تحقیقات مشترک علوم پایه و علوم بالینی و توسعه گردشگری سلامت برخی از بخش‌های این تفاهم نامه است.

 

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عضویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها و مؤسسات دولتی کشورهای حاشیه‌ی دریای کاسپین، اضافه کرد: در بیست و سومین اجلاس عمومی این اتحادیه با شرکت ایران، جُمهوری آذربایجان، قَزاقستان، روسیه و تُرکمنستان، مدیریت کمسیون علوم پزشکی اتحادیه به دانشگاه علوم پزشکی گیلان سپرده شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار