کد خبر : 72252
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400- 01: 7

شهردار رشت:

شهرداری با در اختیار قراردادن اتوبوس و مینی بوس به کمک واکسیناسیون سیار می رود

شهرداری با در اختیار قراردادن اتوبوس و مینی بوس به کمک واکسیناسیون سیار می رود

شهردار رشت در جلسه هماهنگی واکسیناسیون کرونا استان گیلان ضمن تاکید بر استفاده از تمام ظرفیتهای شهرداری برای تسریع در روند واکسیناسیون گفت: شهرداری با در اختیار قراردادن اتوبوس و مینی بوس به کمک واکسیناسیون سیار می رود.

به گزارش گیلانستان، جلسه هماهنگی واکسیناسیون کرونا در استان گیلان امروز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ با حضور عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، سید امیر حسین علوی شهردار رشت، سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

شهردار رشت در این جلسه با تاکید بر اینکه شهرداری در راستای واکسیناسیون مردم از تمام ظرفیتهای خود استفاده کرده و با دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی مقابله با کرونا همکاری مستمر داشته است، عنوان کرد: شهرداری رشت برای رفاه حال شهروندان و افزایش سرعت تزریق واکسن در کمترین زمان ممکن تاکنون خدمات قابل توجهی را ارائه داده است.

سید امیر حسین علوی زیرساختهایی که برای واکسیناسیون عمومی در سطح شهر رشت ایجاد شده است را مطلوب توصیف کرد و ضمن توصیه به تمام شهروندان جهت مراجعه به مراکز و پایگاهها برای امر واکسیناسیون ابراز داشت: برای کاهش محدودیتها و قطع زنجیره انتقال بیماری علاوه بر رعایت پروتکل‌ها، دستگاههای مختلف هم باید مردم را برای انجام واکسیناسیون تشویق کنند.

شهردار رشت از آمادگی شهرداری برای تامین اکیپ های سیار واکسیناسیون شامل ۵ دستگاه اتوبوس و مینی بوس خبر داد و اذعان داشت: شهرداری رشت این امکانات را در اختیار مجموعه بهداشت و درمان و سپاه قدس گیلان قرار می‌دهد تا روند واکسیناسیون در سطح محلات، بازار و سایر مراکز شهر سرعت پیدا کند.

علوی یکی از راهکارهای افزایش واکسیناسیون را استقرار پایگاهها و مراکز ثابت و سیار در مناطقی مانند بازار، میدان شهرداری و محلهای برگزاری نماز جمعه اعلام کرد و گفت: علاوه بر اقدامات ذکر شده با افزایش مراکز جامعه سلامت، روند واکسیناسیون افراد جامانده با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

گفتنی است در این جلسه که فرماندهان ‌سپاه شهرستانهای استان گیلان و مدیران بهداشت و درمان سایر شهرستانها نیز به شکل مجازی شرکت داشتند، به رتبه اول گیلان در امر واکسیناسیون اشاره شد و در ادامه ضمن تشریح روند واکسیناسیون مواردی مانند نقاط ضعف، ظرفیتها و موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار