کد خبر : 101803
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402- 20: 13

شهردار رشت:

روند اجرای پروژه‌های شهری رشت قابل قبول است

روند اجرای پروژه‌های شهری رشت قابل قبول است

شهردار رشت با اشاره به ۲ پروژه در حال اجرای تقاطع غیر همسطح و احداث خیابان شهید سلیمانی رشت گفت: پیشرفت پروژه‌های شهری قابل قبول است و طبق برنامه زمان بندی پیش می‌رود.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهری رشت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازدیدها و سرکشی‌های مستمر از پروژه‌های شهری سرعت عمل در اجرا را بالا می‌برد.

 

وی با اشاره به همراهی پارلمان شهری در روند اجرای پروژه‌ها افزود: همراهی و مشارکت پارلمان شهری و مدیریت شهری منجر به تسهیل بخشی اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.

 

شهردار رشت با اشاره به بازدید از ۲ پروژه در حال اجرای تقاطع غیر همسطح و احداث خیابان شهید سلیمانی رشت بیان کرد: پیشرفت پروژه‌های شهری قابل قبول است و طبق برنامه زمان بندی پیش می‌رود.

 

شوقی از بهره برداری پروژه شهید سلیمانی رشت در نیمه اول سال آتی خبر داد و اضافه کرد: پروژه در حال اجرای شهید سلیمانی رشت یکی از خیابان‌های زیبا و چشم نواز این شهر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین منابع مالی برای اجرای پروژه‌ها نداریم، افزود: اعتبارات پروژه‌ها از قبل پیش بینی شده است و انتظار می‌رود با تخصیص به موقع منابع مالی، پروژه‌ها با سرعت اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار