کد خبر : 24209
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1396- 57: 14

شهردار رشت ما را قابل به حضور در جلسات نمی‌داند

شهردار رشت ما را قابل به حضور در جلسات نمی‌داند

فرماندار رشت گفت: شهردار رشت ما را قابل به حضور در جلسات نمی‌داند.

به گزارش گیلانستان، سید محمد احمدی صبح امروز در شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار کرد: نظام ارزیابی می‌تواند پایشی برای تراز عملکردی در حوزه‌های مالی و حتی شخصی باشد.

وی با بیان اینکه هیچ رسالتی برای دستگاه‌ها مهم‌تر از خدمت به مردم نیست گفت: تمام اهداف اگر برای ما تبیین شده و در آن خدمت به مردم لحاظ شود یقیناً توفیقاتی حاصل می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به مغفول ماندن بسیاری از مطالبات بیان کرد: باید مطالبات مردم مطالبه نامیده شود و از هرگونه حاشیه روی به دور باشیم،

احمدی با بیان اینکه تلاش‌هایی که برای دستیابی مطالبات شهرستان انجام‌شده در حد یک شهرستان توسعه‌نیافته است افزود: مشکلاتی در شهرستان رشت وجود دارد که نگرانی‌هایی را هم برای ما و هم برای مردم به وجود آورده‌اند.

وی گفت: کارگروه‌هایی مانند اشتغال در شهرستان احیا شده گرچه تیمی که برای خدمت به مردم به کار گرفته شده انتقاداتی را هم به آن وارد است.

فرماندار رشت با بیان اینکه ما با هیچ‌کس منافع مشترک و تضاد منافع نداریم گفت: در طول سه ماه ۱۸ کارگروه اشتغال در شهرستان برگزارشده که این جلسات برای پاسخگوی به مطالبات مردم است.

احمدی با بیان اینکه پیش از دی‌ماه ماه کمتر از ۴۰ درصد اعتبار جذب‌شده بود گفت: با تلاش همه‌جانبه مدیران شهرستان بالای ۸۰ درصد اعتبارات جذب‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار فرصت شغلی در رشت احیا شده است افزود: با وجود نمایندگان حرفه‌ای در شهرستان رویکردهای جدیدی در شهرستان ایجاد شده است.

فرماندار رشت با اشاره به خطوط معیوب شبکه آب بیان کرد: ۳۰ درصد شبکه‌های انتقال آب معیوب است و نمی‌توان منتظر ماند تا اعتبارات قطره‌چکان دولتی برسند.

احمدی با اشاره به هشت هزار و ۲۰۰ کیلومتر خطوط انتقال برق در استان گیلان افزود: ۴۰ درصد از مصرف برق استان مربوط به شهرستان رشت است اما ۴۵ درصد خطوط فرسوده هستند.

وی با اشاره به کمبود آب در کشور گفت: به‌جای اینکه نگران از کمبود آب باشیم باید هوشیاری خود را در رابطه با مدیریت آب بیشتر کنیم گرچه عملکرد آب کشاورزی در شهرستان قابل دفاع است.

فرماندار رشت با اشاره به ظرفیت گردشگری این شهرستان اظهار کرد: گیلان سهم بالایی در گردشگری دارد اما از حد انتظارات بسیار پایین است گرچه تلاش‌هایی برای دستیابی به درصد قابل‌قبول در حال انجام است.

احمدی با تأکید بر تجهیز و آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی بیان کرد: در نوروز ۹۶ حدود دو میلیون نفر در شهرستان رشت بیتوته کرده‌اند و انتظار می‌رود اقامت شبانه در رشت ۱۵ درصد افزایش یابد.

وی با تأکید بر عدم کنده‌کاری در سطح شهر رشت گفت: شهردار رشت ما را قابل به حضور در جلسات نمی‌داند و اگر بخواهد کند و کاری‌ها همچنان ادامه پیدا کند برابر ضوابط اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار